Senior Supervisor, Call Center Quality Management

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


At Sun Life, we work together, share common values and encourage growth and achievement. We offer many career paths that attract a wide variety of talent and skills. Follow a path that lets your talents shine
* Role Summary
- Job location: Ho Chi Minh City
The main responsibility of Quality Management Senior Supervisor is to ensure the quality of all inbound and outbound calls which conducted by Call Rep. in professional and correct manner accordance with the set standards and rules
* Major accountabilities:
-Conduct quality control activity by listening a percentage of call recordings and evaluate the quality of call following Quality control rules
-Provide constructive and timely feedback to Call rep. so that they can improve both quality and productivity
-Propose and work with a call center team member/supervisor/manager on corrective actions that need to be implemented for quality and productivity improvement
-Provide reports on call center performance for the operations team and head of CRM
-Organize systematically all knowledge/skill/product
-Planning and work closely with Inbound/Outbound Supervisor/Call center Manager to provide call center staff with training, on the job training, coaching to help them improve their skills

Yêu cầu công việc


* Competencies
•Specialized knowledge:
-Service oriented mindset
-Master in special knowledge
-Strong problem solving
-Making decision skill
-Ability to work under pressure
-Coaching and training capability
-Good command of PC skill (Excel, Word, Access), team working, English (speaking and writing)
•Problem solving:
-Realize root cause of problem
-Able to understand or accomplish or deal with task/issue/situation/person
-Able to find the best solution
•Education and experience:
-University graduate
-Female/Male
-At least 4 years in services including at least 1 year with role Quality Controller
-Have extensive practical experience in customer service settings
•Communication scope
-Communicate effective with others
-Establish and cultivate internal business relationship

Quyền lợi





Competitive salary





Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws





Professional, dynamic working environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-21 12:10:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Supervisor, Call Center Quality Management - Mã tin đăng: 1141376. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm, QA/QC
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây