Service Manager

FERRARI VIETNAM - SUPREME AUTO (MỚI)
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Objectives
- Achieving the defined after service target and ensuring Customer satisfaction.
Skills
- English is a must in order to understand technical aspects of Ferrari cars; Every manual on Ferrari cars is in English
- Education level: University and above
- Ability to analyze the workshop time distribution system and to learn Ferrari DMS(intranet)
- Ability to organize and plan works, according to Ferrari Standards; should be able to optimize the processes as well, depending on current situations
- Work experience in import car brand is preferable, especially super cars
- Good interpersonal and communication skills; must be able to explain problems in cars to customers
- Deep technical knowledge and experience on maintenance and repair for cars; must be able to inspect repair status by technicians and give advices and train them
- Work Experience: more than 10 years

Yêu cầu công việc

Overall Workshop Management
- Planning and Meeting After sales goals & Reporting to General Manager and General Director on a regular basis
- Tools, Equipment & Part Inventory Management
- Creating, maintaining, controlling the service processes with the high level of efficiency at the workshop, according to Ferrari Standards
- Customer Prospecting for work/spare parts/accessories with Service Advisor
- Labor time management(Scheduling workshop labor availability)
Checking on work and Approval
- Checking quotations submitted by Service Advisor
- Auditing vehicles at the end of each work and checks; testing the validity of the work carried out Technicians
- Checking on a Diagnosis carried out by Technicians
After Sales Customer Management
- Solving customer complaints, if any
- Supervising Service Advisor on customer contacts
- Customer Data Management with the Ferrari DMS
Technician Training Management
- Advising them with technical knowledge
- Scheduling training for technicians when necessary

Quyền lợi

Job Training Program

Gasoline Support

Lunch Support

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-24 16:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Manager - Mã tin đăng: 3064394. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

FERRARI VIETNAM - SUPREME AUTO (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Hàng cao cấp, Tự động hóa/Ô tô
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây