Software Product Executive (CRM System)

WALL STREET ENGLISH
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

CRM system building and implementation.

Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
Understand business dynamics and set- up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.

Responsible for preparing user training material and guidelines.

Ensure clear and referenceable configuration documentation.
Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.

CRM Service escalation support for end- users

Work with team members to solve the big impact issues.
Meeting with teams to help them analyze business trends.
Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.

Data analysis support.

Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.

Yêu cầu công việc

Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
Lead communication for platform and process changes.
Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)
Must be able to work independently and be team- oriented, reliable, and dependable.
Escalate reoccurring technical issues to the relevant support teams.
Organize and hold training sessions on processes for all roles to increase efficiency of usage.
Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
Patience when handling difficult user cases.
Troubleshooting software or user errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology. Ability to assist in trouble shooting of ad hoc issues.
Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.

Quyền lợi

Free access to our Wall Street English course
Competitive salary
Quality facilities and teaching resources
Dedicated academic management team support and training
Annual Leave of 15 days & Premium Healthcare

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 05:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Software Product Executive (CRM System) - Mã tin đăng: 4394567. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây