Supervisor, Casino Service & Telemarketing

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN - CASINO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Reporting to Manager, Supervisor, Casino Service & Telemarketing will be primarily responsible in making sure of the success and overall direction and management of all activities and to maintain standards of service, organization and management of daily operations for the Telemarketing (In Bound and Out Bound).

Yêu cầu công việc


Duties may include but not limited to:
•Assist the Telemarketing and Casino Services in closing sales on marketing offers, or reservations for accommodation and events.
•Assist in overseeing all telemarketing for RSVP events and offers as well as calling and confirming of events and hotel arrivals.
•Ensure all bookings and reservations are accurately entered into the system and reservation correspondence are filled systematically with daily update / reporting on hotel usage and revenues.
•To keep casino and hotel management informed of all matters pertaining to hotel reservations, customer feedback and complaints, no show, cancellations and matters concerning to casino room blocks.
•Remain knowledgeable on company’s product and property knowledge, up to but not limited to events, promotion offers, room categories, food and beverage offerings and the entertainment calendar.
•Assist in facilitating all hotel reservations and ensures Telemarketing and Casino Services is making reservations in accordance with the casino guidelines and system of internal controls, while assist the management in forecasting room block required for casino operations.
•Communicate, both orally and in writing, to current, new and past guests answering questions, extending invitations and resolving any related disputes, as necessary.
•Interface with all levels of hotel and casino staff to ensure proper handling of casino patrons (i.e. reservations for restaurants, limousines, and hotel and special functions).
•Communicate with all departments ensuring an optimal level of guest service, satisfaction, and accuracy is provided and maintained throughout the property and in the coordination of marketing events.

Quyền lợi





Medical Insurance for Employee





Training Opportunities





Staff Village


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-06 18:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Supervisor, Casino Service & Telemarketing - Mã tin đăng: 1089367. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN - CASINO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hàng không/Du lịch, Ngân hàng, Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây