Supply Admin Manager

ANNAM GROUP
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Supply, Stock & Inventories:


- Stock management and inventory organization (Control the out of stock, expired date, Share stock between each zone/stores…, inventory random check with accounting…)


- Consolidate all stock from all points of sales and main storage to be accurate in the system. If there is a difference between the data on the AX system and the actual inventory, you must be compensate for the value of the loss.


- Prepare order form with Director to order from brands and get info from other dpt (eventual new shops, new products launch, marketing plan,…)


- Follow up deliveries from France / Turkey until the shops with the HO for shipment (prepare docs…)


- Follow up over stock level/exp date to inform marketing (so they can do promotion…)


- Control the tester rate


- Follow the incoming report


- Follow and control SPA products quantity


- If you have any a mistake in management results in damage to asset of the company, you must be compensating for this loss.


* Administration:


- Manage the person in charge to prepare document to apply for import VISA of products. Communication with authority (government demand, custom clearance…)


- Manage the person in charge to prepare and review Lease agreement, sales contract, price quotation, product list.


- Support company organization & meetings (hotel to book for training, staff party...)


- Prepare file to calculate pricing


- Run reports related to sales activities (monthly data, Like for Like sales, report to brand HO…)


- Prepare for new openings/projects (Spa order, material, skin machine…), uniform order and stock


- Prepare necessary document for the order comes from France (eventual custom clearance docs…)


- Follow and control the movement testers and damaged products of shops


- Be the contact person for shop assistance on administration (eventual market control…)


- Set up processes and control their application


- Do not hesitate to look at current process and to suggest to improve them at our level


- Planning & monitoring such new processes to a long term success


Other tasks given by direct manager.


Yêu cầu công việc

- University degree


- At least 5 years experience preferred in relevant industry.


- Software skills : Excel, Excel and Excel, Power point, Word, MS office.


- Spoken & written English (fluent level required; French is a plus to understand the brand infos)


- Excellent communication skills, customer & targets oriented


- Excellent interpersonal skills Planning & organisation


- Listening & understanding skills


- The ability to conduct cost/benefit analysis


- Have knowledge of cosmetics & SPA business environment (skincare, massage, etc)


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-19 11:30:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Supply Admin Manager - Mã tin đăng: 1133200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 35 phố Cự lộc, Tầng 2 Tòa nhà L (Trong Cty CP Giầy HN)

Thông tin chung

Ngành nghề
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận,, Thực phẩm & Đồ uống,, Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/03/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây