Support Analyst / Customer Support - Level 1

DICENTRAL VIETNAM COMPANY, LIMITED (MỚI)
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Follow-up on unacknowledged transactions
- Answer support phone lines and emails
- Any other duties as assigned by supervisor
- Set-up and maintain EDI trading partner relationships as needed
- Train customers to use their DiCentral web account
- Track support inquires through the support CRM insuring the customer issue is resolved
- Resolve technical issue/errors related to DiCentral web services
- Work with EDI mapping in upgrading EDI maps

Yêu cầu công việc

SKILLS:
- Team player, Organizational Commitment
- Customer focused
- Strong interpersonal communication skills (written and spoken)
- Ability to work effectively under pressure
- Good judgment and business innovation
- Focused on continuous improvement
- Time Management Skills, Ability to work on multitude of projects simultaneously
- Open to new concepts, tools and technologies
- Analytical, Critical Thinker
- Integrity, Ethical Behavior
- Proactive, Self-Motivated
DESIRED SKILLS AND EXPERIENCE:
- Working Time: 40 hours/Week, 9 PM – 6AM 2 days a week and 3 days in flexible breaking shifts.
- Must be customer-service oriented; Actively look for ways to help people
- Strong communication skills both written and verbal; Ability to communicate thoughts and information clearly and concisely
- Must have a strong attention to detail; Careful about detail and thorough in completing work tasks
- Ability to work in a dynamic and fast-paced environment
- Experience in Customer Service, Technical Support or related field preferred
- Willingly to work at weekends
- Efficient able to handle and resolve client issues quickly and accurately
- Active Listener be able to give full attention to what is being said, take time to understand the points being made, ask questions as appropriate and not interrupt at inappropriate times
TECHNICAL SKILLS:
- Microsoft Office Suite
- Customer Relationship Management (CRM)
EDUCATION:
- College or University
*** - Working Time: 40 hours/Week, 3 days/week work at night shift (from 9 PM – 6AM) and 2 days in day shifts.
*** Location:
- Night shift: 139 Pasteur, Vo Thi Sau Ward, District 3, Ho Chi Minh city, Viet Nam
- Day shift: 5th Floor, Helios Building, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City, Viet Nam

Quyền lợi

Bonus, 13th month Salary

Health Care & Accident Insurance For Employee and Relative

12 annual leave days and 2 personal leave days

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-30 17:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Support Analyst / Customer Support - Level 1 - Mã tin đăng: 2997817. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

DICENTRAL VIETNAM COMPANY, LIMITED (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, IT - Phần mềm, Biên phiên dịch
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây