Technical Service Supervisor / Trưởng Bộ phân Dịch vụ Kỹ thuật

DC TECHNOLOGY COMPANY
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties and responsibilities of the job


The Technical/Customer Services Supervisor is a mature role, and in an overall scheme, this position is expected to assist in establishing a 24/7 call center, and fulfill objectives set by the company for the call center. And, provide representatives from both the call center and field services team with opportunities to expand their knowledge of services, products, and troubleshooting techniques, and focus on improving performance in an effort to better support our DC Tech’s customers.


Responsibilities:


  • Building and completing technical procedures, technical regulations, propose and implement improvements.

  • Managing and coordinating Technical Services Department; especially for technical services of FDI’s customers and assist upper management to develop a 24/7 Call Center.

  • Planning, organizing the activities of technical services before/after sales (Provide technical documents and customer consultation, equipment installation, training, customer guidance: product usage, maintenance, product warranty (equipment history, scheduled monitoring).

  • Carrying out customer service quality assessment, and customer complaint analysis.

  • Training, coaching, and leading call center representatives as they provide support for customers.

  • Answering representative’s questions, guiding them through difficult calls or issues, diffusing angry customers, or handling issues that cannot be fielded by representatives

  • Leading team meetings, asking questions to better understand the calls representatives are receiving, educating and coach team members regarding processes and practices.

  • Assisting the management team in identifying trends and establishing call center goals.

  • Ensuring staff members are achieving desired service levels and taking corrective action, as needed.

  • Manages the field service personnel who perform on-site routine services including installation, maintenance, and repair.

  • Oversees the scheduling and training of field service representatives.

  • Handles service contracts and directs support services.

  • Ensure all customer issues are satisfactorily resolved utilizing engineering, manufacturing, and other teams as needed

  • Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources are properly allocated, and maximize efficiency and customer satisfaction.

  • Other duties as assigned by the Sales and Marketing Manager.

Yêu cầu công việc

  • Integrity, passionate, and self- disciplined.

  • High-level communication skills.

  • Good command in English.

  • The ability to think logically.

  • Good understanding with necessary technology, including computers, software applications, phone systems, etc.

  • Polite, professional phone voice.

  • Age: preferably 28 - 38 years old.

  • Bachelor Degree of Technology or Economics (had experiences in Technical Services).

  • At least 3 years’ experience in Technical Services Management level or establishing a 24/7 Call Center system. 

  • Be able to work under high pressure.

  • The ability to manage, leadership, team-work.

  • The ability to self-motivate and motivate a team, with conducting proper trainings for the team as well.

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

  • Phụ cấp thâm niên

  • Chế độ nghỉ phép

  • Chế độ tập thể dục

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-22 19:10:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Service Supervisor / Trưởng Bộ phân Dịch vụ Kỹ thuật - Mã tin đăng: 1065972. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 56 Nghĩa Thục, P. 5, Q.5

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán lẻ / Bán sỉ,, Bán hàng / Kinh doanh,, CNTT - Phần cứng / Mạng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây