[Thuận An - Bình Dương] IT Support – IT Helpdesk

FRIESLANDCAMPINA VIETNAM (SỮA CÔ GÁI HÀ LAN)
Mức lương
15 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Responsibilities
• Primary tasks:
• 1st level Onsite support of end-users in using the IT processes and/or products
• Update Asset Management System and CMDB
• Reinstall/replace workplace device for users
• Arrange new device for new joinner/follow up with Servicedesk/HR for new account for new joiner
• Motivate users to use FrieslandCampina Servicedesk tool (ServiceNow)
• Management and operational support of local IT-systems and services under responsibility of
internal/external delivery teams
• Responsible for physical access management to the Server room
• On request visual check of IT infrastructure on site (lights on check/normal state check/hands and eyes
onsite)
• Tape management changes for backup and restore purposes
• Patching of LAN/Telephony equipment
• Receive IT assets sent by post or delivered by courier
• Relationship management- and support of Local IT contacts / key users
• Guidance and support of user departments in using the correct processes and procedures for IT
requests/incidents/questions
• Contact person for internal/external IT providers in case of on-site activities (scheduling of activities
onsite)
• Contact person for internal/external IT providers in case of remote activities with impact on availability
of services for this site (scheduling of activities remote)
• Guidance of employees of external IT suppliers on site
• Translation of communication from English to local language and vice versa
• Secondary tasks:
• Adopt with routine checklist.
• Second-level support for coordinating Incident Management activities.
• Management and coordination of defined internal (standard) changes
• Coordination of change execution by external parties
• Other change requests for services managed by internal delivery
• Corporate within IT team to execute / test activities before/after changes within local or corporate
infrastructure
• Documentation management and period reports for the in scope responsibilities and tasks
• Do ad-hoc task assigned from lT Service Delivery Manager.

Yêu cầu công việc

- Experience: 1- 2 year at IT Support, IT Helpdesk or equal experiences.
- Basic written and verbal English.
- System management: Window server 2003, 2008 (Domain, DHCP, DNS,, Backup ....), Securities
- Proficiency on Microsoft Office
- Problem solving, proactiveness and teamworking.
- Willing to travel between Binh Duong and HCMC.

Quyền lợi

Quyền lợi:
- Friendly and proactive working enviroment.
- Lunch provided at factory.
- Learning opportunities and development in Mutinational company.

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-09-25 10:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Thuận An - Bình Dương] IT Support – IT Helpdesk - Mã tin đăng: 1574464. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Binh Hoa-Thuan An-Binh Duong

Thông tin chung

Ngành nghề
Công nghệ thông tin, Điện/Điện tử/Điện lạnh, Bưu chính viễn thông
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
: cao đẳng
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/10/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây