Trade Marketing Manager

ILA VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Translate consumer insights into brand strategy and marketing plans
Build marketing brand plans to create and convert customer interest to purchase
Invest in brand, products and customer target with the best prospects for growth and profitability
Identify new ways to grow the brand/products by educating customers and by increasing usage
Make products, media and promotional investment decisions based on analysis of marketplace opportunities, competitions, brand performance and profitability
Find creative ways to generate new ideas that become commercially viable
Coordinating with departments to organize brand activities [events, competitions, seminars, trips…]
Coordinating with Communications Manager to run PR campaigns, schools activities, ILA Community Network….
Follow up and monitor the project plans
Reporting
Visitor generation per center, per region
Visibility management
Tracking current student stories (best student, testimonial, ESOL performance, loyalty customer).
Centre event planning and execution
Control internal marketing budget per region
Cross department interaction
Coordinate with HO for global event management
Provide raw content per HO instruction
Oversee all POS programs
Tracking live 21st century project based presentation
Responsible for South Region
Lead the IM executive of each center to work under the overall plan and also the bridge between marketing and CM.

Yêu cầu công việc


University degree in Economics, Marketing or Business Management.
Knowledge of basic brand management, advertising, media industry.
At least 2 years experience at the same position in foreign invested company
Experience in marketing for customers
Good interpersonal skills (communication, coordination, negotiation and conflict management…)
Active, open minded, optimistic and creative thinking.
Self-motivated and discipline
Good teamwork and ability to work under high pressure
Understand young people and education
Well organized
Fluent in English and Vietnamese

Quyền lợi





International Healthcare Insurance for employee and family members





16 days annual leave





Discounted English courses for employee and family


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-16 13:40:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trade Marketing Manager - Mã tin đăng: 975109. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 146 Nguyễn Đình Chiểu, P.6, Q.3, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo/Khuyến mãi/Đối ngoại, Truyền hình/Truyền thông/Báo chí, Internet/Online Media
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây