Training & QC Manager - Trưởng Phòng Đào Tạo - Quản Lý Chất Lượng

NGÂN HÀNG TMCP TIÊN PHONG
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
hồ chí minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


  • Responsible for managing all activities of Training department and Quality Control (QC)


  • In charge of designing training and quality control programs for all departments in Operations Division.


  • Training and evaluating working efficiency of all staffs in QC & Training department and Operation Division.


  • Monitoring and speeding up the implementation and deployment plans of staff resources to ensure the fulfillment of KPI targets of QC & Training department and other departments.


  • Organizing weekly/monthly meetings of department.


  • Building and improving internal reporting system, processes.


  • Contact point to work with other departments


  • Other related tasks as required by Head of Operation Division.


QUALITY CONTROL



  • Controlling quality of activities of all departments in Operations to ensure the compliance with processes and regulations.


  • Detecting and promptly handling mistakes/problems affecting service quality of Operations.


  • Proactively proposing quality initiatives by requiring the compliance with policies and procedures to ensure quality; developing new models; making changes to maintain and improve the quality of operating processes.


  • Regularly updating professional knowledge to ensure the monitoring is closely carried out with current regulations.


TRAINING



  • Designing and managing training plans based on needs of departments.


  • Monitoring reports of quality and efficiency of staffs in Operations for re-training plans.


  • Collaborating with contact points from other relevant departments to improve operating activities.


  • Participating in setting up processes, building scenarios and training skills of customer service for all Operations.


  • Performing periodic working reports for line manager.


  • Performing other tasks as required by Head of Operations.

Yêu cầu công việc


  • Graduated from University of Finance/Economics/Banking or relevant fields.


  • At least 5 years of experience at middle or senior management level in department of Training/Quality Control at finance companies or banks.


  • Good ability to communicate, present, train, manage and motivate staffs.


  • Experience in managing over 5 staffs.


  • Ability to analyze data, report, fulfill tasks within deadlines.


  • Ability to solve problems requiring accuracy and speed.


  • Positive thinking and enthusiastic in work.


  • MS Office proficiency (Work, Excel, PowerPoint…)


  • Good communication in Vietnamese and English.

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Phụ cấp

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Phụ cấp thâm niên

  • Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-06-28 12:00:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    30 - 45

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Training & QC Manager - Trưởng Phòng Đào Tạo - Quản Lý Chất Lượng - Mã tin đăng: 543374. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Licogi 13- 164 Khuất Duy Tiến- Thanh Xuân-Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Ngân hàng,, Bảo hiểm,, Tài chính / Đầu tư
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/07/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây