Trợ Lý Giám Đốc Thương Hiệu (Assistant Brand Manager)

CÔNG TY TNHH PHÂN PHỐI SNB
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ 2 Trần Hưng Đạo, Phan Chu Trinh, Hoàn Kiếm, Hà Nội - Hoàn Kiếm (Hà Nội)
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Implement project deployment within budget and on-time. Partner with different functions (Agencies, graphic designer, customer care, logistic & warehouse, finance and accounting department, sales & trade department) for on-going projects included:
• Develop relevant content angles, content calendars for social media platforms and other digital ones such as websites, partnered pages, etc independently or with agencies
• Create, curate and manage all published content related on owned and paid media
• Prepare and organize all project documents such as proposal, contract, acceptance and liquidation, etc.
• Monitor and quality check digital and social ads campaigns
• Create, evaluate campaign report and propose solutions to improve campaign performance
• Organize and coordinate assigned events such as customer conference, workshop, sponsorship events
• Develop artwork for product label following Vietnam law
• Manage and curate all assigned visuals related to brand following brand guideline
Assist line manager in other tasks related to marketing expertise.
Analyze key metrics and tweak plan/strategy as needed (development of analytical skills required not just deployment but optimization)
Monitor and listen to users from online to offline to identify consumer insights, product perceived by users, competitors’ activities…
Ensure frequent update of data analysis for brand performance with KPI of reach, engagement rate, conversion rate

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

- Independently member & practical team player to drive for results.
- 1–2 year experience in brand communication, PR, marketing or other related fields. FMCG experience is preferred.
- Ability to effectively communicate information and ideas in both verbal and written
- Effective time management skill and creativity at working
- Superior enthusiasm and immersion in brand communication. Hunger towards retail industry.
- Has some knowledge of the ads agency ecosystem in Vietnam including North and South
- Quick adaption skill, high commitment. Knowledge may not be sufficient, but attitude is critical.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Opportunities for professional work training, teambuilding, company trips
- 13st gross salary, Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance
- Salary: negotiate and increase once a year

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-16 04:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trợ Lý Giám Đốc Thương Hiệu (Assistant Brand Manager) - Mã tin đăng: 612271. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 11, Tòa nhà Sông Hồng, phố Trần Hưng Đạo, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nội Dung, Quản Trị Thương Hiệu (Branding)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây