Virtual Customer Support Specialist (Vietnamese - Relocate to Kl, Malaysia)

WEBHELP (MỚI)
Mức lương
750
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Role Description
Job Responsibility
Provide a Google and high quality customer support experience for end user thru phone/email/chat, in order to increase lifetime value, and overall satisfaction with Google Play hardware and digital content.
Provide strategic and consultative advise and help solve technical issues by working with a large number of businesses from your market. Fast learner of new technical skills and proactive about staying up to date on Google Play technical and product details.
Google One / Hardware / Play & Digital Content Customer Support:
• Provide outstanding customer service to Google&039;s users over phone, email, and/or live chat regarding product selection, services and issues.
• Focus on delivering on key results like customer satisfaction, first time resolution, efficiency and quality metrics.
• Proactively develop innovative ideas to drive process, product and support improvements.
Training & Development:
• Support less experienced colleagues on the desk through joint working, monitoring, direct feedback and knowledge sharing.
• Attend training on new/updated products or procedures.

Yêu cầu công việc

Job Requirement
• Minimum 1 year in customer service/sales.
• Knowledgeable on Google Play Store Digital Content and Google Hardware Proficiency in SFDC (Salesforce).
• Experience in IT/BPO Industry is optional.
• Ability to convey technical topics to a wide variety of callers with varying technical skills levels.
• Ability to develop in-depth technical knowledge about Google hardware & digital content products.
• Ability to work well on your own and also as part of a team.
• Ability to work in an ambiguous and changing work environment.
• Ability to work within tight time constraints and maintain call quality, provide excellent documentation and be processional and courteous.
• High school degree required, College degree preferred.
• Experience with Customer Relationship Management (CRM) tool is optional Excellent communication skills both verbal and written in local language and English.
• Server knowledge and troubleshooting skills considered a plus.
• Proven demonstration of analytical and problem solving skills.
• Knowledgeable in technical troubleshooting skills.

Quyền lợi

Healthcare

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-24 02:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Virtual Customer Support Specialist (Vietnamese - Relocate to Kl, Malaysia) - Mã tin đăng: 3063722. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

WEBHELP (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán hàng, Overseas Jobs
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây