Ward Charging Secretary / Thư Ký Tính Phí Khu Nội Trú

FV HOSPITAL
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


A. General purpose of the position:


To handle WardCharging Secretary responsibilities as :


- A receptionist to welcome patient and provide information.


- Handling administration works


- Charging and checking of patient bill daily & upon discharge to make sure the charge is correctly & timely.


- Training provided to new staffs


B. Key duties and responsibilities:


1. Daily routine :


Must be fully handle followings tasks


- Receptionist responsibilities included: Welcome patient and patient relatives, anticipate the need to customer, give instruction to them as requested or needed. Handle phone call related to non-medical matter.


- Secretary works: Review discharge document and remind doctor to finish it before patient discharge, collect signature of doctor on discharge document. Scan discharge document. Return document to patient. Make appointment


- Charging responsibility: Charge correctly and appropriately follow the procedure and on time. Check charge before patient discharge. Check charge of other staffs in the team. Explain charges to patient and patient relatives.


- Liason with related people (Doctor and nurses) in case patient need additional explaination about the medical services.


- Handle certificate of birth / Certificate of hospitalization / Certificate of Death


2. Reports monthly included :


- Handle month statistic report of the department activities.


3. Other assignments :


- Any additional responsibilities as requested by the management


- Take part in the overall hospital management to build and apply policies/procedures at highest standards as required


Yêu cầu công việc


1.     Qualification: Graduated from the University of economics, finance or insurance, business administration


2.     Experience: At least 2 years experience working in foreign companies


3.     Skills and knowledge:


-          Ability to work carefully detailed


-          Ability to communicate and behave with customers ingenuity.


-          Good Excel


-          Honesty, dedication, careful, intelligent


4.     Foreign language(s): Fluent in English (or French)


Quyền lợi


  • Chế độ bảo hiểm

  • Đồng phục

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-04-19 10:03:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Ward Charging Secretary / Thư Ký Tính Phí Khu Nội Trú - Mã tin đăng: 1905207. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 6 Nguyễn Lương Bằng, District 7, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng / Kinh doanh , Giáo dục / Đào tạo , Chứng khoán
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây