124513 - [Ha Noi] Project Accounting Staff - Real Estate

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
18 - 22 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position:
[Ha Noi] Project Accounting Staff- Real Estate
Job Code:
124513
- Working location:
Giang Vo Ward, Hanoi City
- Monthly Salary:
18,000,000~22,000,000VND

Responsibility

+ Maintain accurate accounts receivable records to ensure aging is up to date, credits and collections are properly applied, uncollectible amounts are accounted for, and discrepancies are resolved.

+ Review and reconcile results provided by the outsourcing team

+ Issue VAT invoices and receipts to customers based on confirmed transactions.

+ Coordinate with internal departments (Sales & Marketing, Administration) to resolve AR- related issues.

+ Liaise with banks on accounts receivable matters (e.g., confirm customer&039;s equity, verify transaction details).

+ Prepare and submit daily cash and collection reports to relevant stakeholders

+ Process accounts receivable in compliance with financial policies and procedures.

+ Provide necessary data to the outsourcing team for booking.

+ Perform other tasks as assigned by the Accounting Manager.

+ Work with external partners (IT Team, Debt Team, Procedures Department) to address AR matters.

+ Record daily incoming payments into the accounting system in accordance with company guidelines.

- Review and verify customer payment details for accuracy before posting to the accounting system.

- Prepare the daily cash collections and update AR aging reports.

- Assist in preparing and issuing VAT invoices and receipts for confirmed transactions.

Yêu cầu công việc

Requirements

・Age: 26 ~ 30 years old ・Gender: Female preferred・Education: Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or related field.・Language: English- Business Level ・Experience: 2~3 years’ experience in Accounting Receivable + Ability to work independently and collaboratively in a team environment.+ Customer service orientation and problem- solving skills.+ Willingness to learn and grow within the role+ Strong attention to detail and accuracy in data entry and reconciliation.+ Good communication and interpersonal skills, especially in working with external partners.+ Experience with accounting software (SAP knowledge is a plus).+ Proficiency in Microsoft Office (Excel, Word).+ Ownership of assigned tasks, cooperative, flexible, keen to learn new areas+ Will be based in Hanoi, but business trips to Hai Phong (when needed)NOTICE:Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-01 01:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 124513 - [Ha Noi] Project Accounting Staff - Real Estate - Mã tin đăng: 5369654. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây