Admin Office (Preferably With Accounting Support)

CÔNG TY TNHH REVOSYNC VIỆT NAM
Mức lương
12 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Admin tasks:

Perform administrative tasks such as preparing documents, managing office supplies, and assisting in organizing internal events.
Support the organization of company events, meetings, and internal training sessions.
Manage and order office supplies, equipment, and services.
Sales support: Tracking orders, arranging products to deliver (Order form, DO, PO).

Accounting tasks:

Monitor and archive documents, sales records, historical costs/ expense, bank records, ledgers.
Assist the Accounting Department with tasks such as:

+ Collecting and organizing invoices and receipts.
+Data entry into accounting software or Excel.
+ Basic reconciliation of figures.

Perform other tasks as assigned by the supervisor.
Track accounts are receivable from customers and payables to suppliers, ensuring timely payments.
Prepare and maintain payment vouchers, invoices, and related receipts.
Perform payment procedures and prepare monthly administrative expense reports.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in accounting, Finance, Business Administration, or a related field.
At least 2- 3 years’ experience in administration/ sales support/ administration roles.
Fluent written and spoken English / Chineese
Proficient in office software (Word, Excel, PowerPoint).
Strong communication skills, teamwork ability, and good coordination with other departments.
Detail- oriented, meticulous, with good time management and effective work handling.
Experience with MISA accounting software is a significant advantage.
Note: Please submit your CV/Resume in English.

Quyền lợi

Salary range: 12- 18 mil/month
Participate in company events, and internal training courses.
Annual leave: 12 days/year
Friendly, dynamic work environment that encourages creativity.
Social Insurance
Annual salary review or based on performance
Opportunities for professional skill development and career advancement.
13th month salary, Tet Holiday Bonus...

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-13 12:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toán
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Office (Preferably With Accounting Support) - Mã tin đăng: 5394492. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH REVOSYNC VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Admin office tại tỉnh/thành