Assistant Front Office Manager (Applied to Vietnamese candidates only)

ZANNIER BAI SAN HO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sông Cầu, Phú Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Guest Experience
• Develop high quality relationships with guests throughout stay.
• Oversee and supervise guest arrivals and departures.
• Monitor the Front Office members to ensure all guests receive prompt and personalized guest services/experiences/recognition
• Strong & effective communication with all other departments.
• Welcome guests and foster guest loyalty through personal relationships and friendly and welcomed manner.
• A creative and problem- solving person to handle any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Permanent contact with the FOM to report any guest comments/feedback, or problems and to ensure a good co- ordination and quick communication on both sides.
• Maintain close relationship with Housekeeping, Engineering and F&B.
• Lead by example in terms of presentation, attitude, equity and professionalism.
• On the floor/lobby to co- ordinate the overall lobby movement, dynamic with guest interaction/engagement.
Profit Optimization
• Maximize the revenue by actively upselling transportation and rooms.
• Expenses are in line with the budget.
People & Administration
• Ensure effective utilization and productivity of all colleagues though roster planning, hiring, scheduling and adhering to budget and KPIs
• Act as departmental trainer, evaluate and plan trainings ensuring all crucial knowledges and standards are being trained and refresh regularly.
• Ensure all Front Office members are well presented and punctual.
• To help staffs improve their skills and provides support for career development by identifying potential members.
• Ensure the full motivation of the team and create a nice atmosphere of work.
• All HR related procedures are followed in a timely manner.
• Evaluate and consult Front Office members on job performance and career development and do appraisal on probational/yearly basis.
• Produce and maintain accurate reports and incidents which may be of concern to the management and/or which may require further attentions.
• Complete knowledge of the company – policies and LSOPs, rules and regulations, facilities, services.
Company’s Policies & Procedures
• Protect the privacy and security of guests, fellow colleagues and the company’s confidential information and assets.
• Follow all company policies and procedures, rules and regulations, facilities and services.
• Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager.

Yêu cầu công việc

Prerequisites:
- Great attention to detail, talent in guest relations management and is motivated to go the extra mile.
- Broad understanding of FO Operation management procedures and target orientated individual with the ability to work to set deadlines.
- Must be able to communicate in English (writing and speaking) and other languages are advantages.
Education:
- Graduates hospitality degree and/or diploma in hotel or another related field.
Experience:
- Positive interpersonal skills required
- Previous experience in similar Job role or three to five years middle management experience in large up- scale hotel/resort
- Excellent oral communication skills required
- Experience in Hotel management software

Quyền lợi

- Competitive benefit package
- Uniform + staff meals + accommodation (shared room) are provided for non- local candidate
- Annual Outing trip
- Attractive salary
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year
- 24h accidental insurance
- Professional and friendly working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-28 19:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Sông Cầu, Phú Yên
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager (Applied to Vietnamese candidates only) - Mã tin đăng: 5359679. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ZANNIER BAI SAN HO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây