Assistant Guest Relations Manager

MOVENPICK RESORT WAVERLY PHU QUOC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

An Assistant Guest Relations Manager typically supervises guest relation team, ensures guest satisfaction, and assists in resolving issues, while maintaining a positive hotel image and promoting effective communication. They handle guest check- ins, provide information, and address complaints, while also assisting with special needs and requests. This role often involves leading the guest relations team, conducting briefings, and ensuring daily operations run smoothly.
Here&039;s a more detailed breakdown of common responsibilities:
Supervising and Leading:
Oversees guest service agents, providing guidance, training, and performance feedback.
Guest Satisfaction:
Ensures positive guest experiences by addressing inquiries, resolving complaints, and anticipating needs.
Communication:
Maintains open communication between departments, ensuring smooth operations and efficient service delivery.
Problem Solving:
Handles guest issues, complaints, and emergency situations, striving for positive resolutions.

Yêu cầu công việc

Minimum 2 years of experience in a similar capacity
Exceptional Customer Service: Strong interpersonal skills and a commitment to exceeding guest expectations.
Supervisory Experience: Experience in leading and motivating a team.
Empathy and Patience: Ability to understand and respond to guest needs with sensitivity.
Organization and Time Management: Ability to manage multiple tasks and prioritize effectively.
Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
Problem- Solving: Ability to think critically and resolve issues effectively.
Proficiency in Guest Relations Software: May be required to use specific software for managing guest interactions and data.
Knowledge of Hotel Operations: Understanding of front desk procedures and guest service standards.
Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills.

Quyền lợi

Uniform and meal during shift provided by the Hotel | Complimentary parking for motorbikes and cars.
2- month probation period with 100% salary and full service charge.
Domestic and international training courses.
Annual leave/Paid time off | Periodic health checks.
Social Insurance participation upon signing the official Labor Contract (HĐLĐ).
5 working days per week as regulated | 2 days off per week
Employee preferential rates when using hotel services.
Creative and friendly work environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 16:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Guest Relations Manager - Mã tin đăng: 5337587. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MOVENPICK RESORT WAVERLY PHU QUOC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest relations manager tại tỉnh/thành