Assistant Manager, Key Account Management & Operations (SPL Account)

DHL SUPPLY CHAIN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Dĩ An, Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Ensure customer is billed accurately, completely, and on time for the consumed services; follows up with customer for outstanding payments
- Knows commercial agreement inside out and fully understands DSC’s and customer’s duties & rights.
- Work with Operation to prepare all cost model & commercial requirement for new business
- Diligently coordinates DSC internal commercial process related to his/her accounts. Ensures timely and accurate data entry into systems and tools required for above processes
* Towards Customer
- Do data analysis for commercial negotiations based on internally aligned positions
- Ensure customer is billed accurately, completely, and on time for the consumed services; follows up with customer for outstanding payments.
- Ensure internal O2D process in managing accounts
- Follow up the results of CXM survey and agrees mutual action plans that address their feedback.
- Balance needs of the customer with needs of our operations by facilitating mutual solutions.
- Know commercial agreement inside out and fully understands DSC’s and customer’s duties & rights.
* Equally towards Customer & DSC
- Balance needs of the customer with needs of our operations by facilitating mutual solutions.
- Investigate validity of customer claims and manages internal approval and customer communication process
* Towards DSC (P&L Owner, Operations, Finance, etc.)
- Ensure SOPs are fit to deliver on customer requirements and kept up to date
- Own any New and Renewal opportunities with this account and coordinates the required pursuit team
- Coordinate regular interaction between DSC internal parties to drive Continuous Improvement, based on own initiative or CXM feedback
- Participate in regular internal Performance Management Reviews
- Work closely with the Operations leader for her/ his account and trusts them to deliver the KPIs. But tracks operational performance to jump in when customer satisfaction is at risk; and escalates decisively if and when required

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-17 07:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/02/2026
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Dĩ An, Bình Dương
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Manager, Key Account Management & Operations (SPL Account) - Mã tin đăng: 5455175. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DHL SUPPLY CHAIN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Kho 01 ICD, Tân cảng Sóng Thần, Thị xã Thuận An, Bình Dương, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job