Translate English- Vietnamese documents (if any).
When apartments need maintenance, repair, new installation... must receive, monitor, update and report all processes for Manager to closely follow the progress.
Work with Manager and Operations team to maximize customer satisfaction.
Coordinate & Receive requests for Reservation/ Bookings/ accommodation, cleaning/repairing... from Owners/ VIP guest and then transfer to relevant departments & supervise the implementation with the Manager.
Assist in setting up the Owners’s committee & Owner’s committee meeting & implementing.
Monitor and perform tasks related to compiling reports, sending notices, documents, etc. to residents at the Resort, customers, etc. and the Board of Directors.
__________________________________
Coordinate with the Deservation department to provide support to customers on any special requests related to reservations such as cancellation, amendment, no- show, reservation of amenities, reservation of additional services (if any),….
Together with Manager regularly care for and provide services/ service quality feedback when owners and relatives, friends, VIP guest... come to stay.
Other Assignments by Manager & Board of Directors.
Participate in relevant meetings and summarize important meeting content when requested.
Update and perform all reports as required by Manager.
Phối hợp & tiếp nhận các yêu cầu đặt chỗ/lưu trú, dọn dẹp/sửa chữa... của các Owners/ Khách VIP rồi chuyển các bộ phận liên quan & cùng với Quản lý giám sát thực hiện.
Phối hợp với bộ phận đặt phòng để cung cấp hỗ trợ cho khách hàng về bất kỳ yêu cầu đặc biệt nào liên quan đến đặt chỗ như hủy, sửa đổi, không xuất hiện, đặt tiện nghi, đặt thêm dịch vụ khác (nếu có),….
Thường xuyên quan tâm, chăm sóc các dịch vụ & tiếp nhận các phản hồi về chất lượng dịch vụ khi các Owners và người thân, bạn bè, khách Vip… khi đến lưu trú tại Melia.
Làm việc chặt chẽ với quản lý và nhóm vận hành để tối đa hóa sự hài lòng của khách hàng.
Khi các biệt thự của cư dân tại Resort có nhu cầu bảo trì, sửa chữa, lắp đặt mới,… phải tiếp nhận, theo dõi và cập nhật, báo cáo toàn bộ các quá trình cho Quản lý để theo sát tiến độ.
Hỗ trợ và thực hiện việc thành lập Hội đồng chủ sở hữu và tham gia các cuộc họp Hội đồng chủ sở hữu khi có yêu cầu/định kỳ.
Cập nhật và thực hiện tất cả các báo cáo theo yêu cầu của Quản lý.
Theo dõi và thực hiện các công việc liên quan đến tổng hợp báo cáo, gửi các thông báo, văn bản,… đến cư dân tại Resort, khách hàng,…và Ban Giám đốc.
Tham gia các cuộc họp liên quan và thực hiện tổng hợp các nội dung quan trọng trong cuộc họp khi có yêu cầu.
Dịch các văn bản Anh- Việt (nếu có).
Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Quản lý & Ban Giám đốc.