Business Support Analyst/Client Consultant French

CONFLUENCE VIETNAM (HCMC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Consultants collaborate with clients to understand their business problem, analyze their current business processes, understand the clients’ success criteria, translate that into requirements, and assist in the design to deliver the best implementation to meet the clients’ goals.
A Client Consultant should have a good understanding of best practices, can execute on tasks with limited supervision from others. Individuals will create intermediate level insight and recommendations in their area of expertise. Individuals in this role will continue to provide support to the analytics team members and begin to lead the client service efforts with intermediate complexity.
Client Consultants play a vital role in the successful delivery of solutions to our clients and act as liaisons across a wide range of stakeholders, both internal and external, by way of their deep understanding of the FinTech industry coupled with exceptional system, technology, analysis and communication skills.
Key Contributions
Perform the following responsibilities at an Intermediate Skill Level:
▪ Display a courteous and empathetic attitude to all clients.
▪ Recommendations on process and product improvements to create efficiencies and mitigate risk.
▪ Escalate inquiries and requests as necessary to the appropriate department or person following outlined guidelines.
▪ Document all inquiries, requests, resolutions, and follow- up tasks.
▪ Respond to client inquiries and requests via telephone, email, and online in a timely fashion.
▪ Attend and/or lead client service reviews.
▪ Routinely contribute ideas for improving the team efficiency or service provided.
▪ Meet quantitative performance metrics as outlined in the SLA.
▪ Attend and/or lead scheduled conference calls with the client(s) to review day- to- day service and operational matters.
▪ Maintenance of internal standard operating procedures and process documentation.
▪ Support project work related to back- office environment or client requests (as and when required)
▪ Perform research to answer client inquiries and requests

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Technical Skills:
▪ SQLClassification Approved Outside Entities
▪ CFA, CIPM, ITIL or FRM is advantageous
Job Competencies:
▪ Project Management
▪ Time Management
▪ Problem- Solving
▪ Communication
▪ Analytical Skills
▪ Data Analysis
Role Requirements Education:
▪ A Bachelor’s degree in a field relevant to the role
Experience
▪ Minimum 3/5 years work experience

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

*** Working Hour: Monday to Friday from 2pm to 11pm
*** Growth Opportunities
To support our fast growth, Confluence is seeking smart, hard- working people to join the Confluence team. Pursue dynamic growth opportunities while working with leading technologies.
*** Values & Culture
Driven by a commitment to four core corporate values — integrity, imagination, discipline and service — Confluence has created a culture which fosters professional growth and employee satisfaction while delivering exceptional results for our clients around the world.
*** Top- Tier Benefits
Confluence offers a comprehensive compensation package which includes highly competitive salaries and exceptional benefits.
*** Confluence Cares
Note: If you wish to apply, please do so through the job on our careers page ( Click on Company website)
Share a spirit of community service when working at Confluence by getting involved with local organizations and outreach programs.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-29 11:45:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Business Support Analyst/Client Consultant French - Mã tin đăng: 5361067. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CONFLUENCE VIETNAM (HCMC)

Quy mô: 1-50 nhân viên
Trụ sở: 178 D1, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Business Support Analyst tại tỉnh/thành