Concierge Supervisor/ Giám Sát Quầy Thông Tin & Dịch Vụ Hành Lý

INTERCONTINENTAL HA LONG BAY RESORT & RESIDENCES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hạ Long, Quảng Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Ensure the lobby is always kept in an orderly fashion and that ashtrays are kept clean ​
Responsible for providing accurate information concerning hotel facilities, venues and functions and handling guest inquiries. Supervises the issue of keys, mail, messages, telegrams and parcels to the guests
Prioritize recommending the hotel’s own Food and Beverage outlets before suggesting external options, ensuring thorough knowledge of their operating hours and unique offerings
Oversees and directs all aspects of the Concierge and Bell service operations​
Supervise and oversee the activities of the Bell Desk and Concierge staff​
Lead the coordination of any guests’ needs, special requests, and inquiries to ensure superior service and value for our guests.​Team Leadership: Supervise and train the concierge team to ensure they provide excellent service to guests, maintaining a high level of customer satisfaction.
Provide guests with information about all hotel services, local attractions, restaurants, medical services, sightseeing tours, and other points of interest​
Coordinates the paging of guests in the lobby, Food & Beverage outlets, and where considered appropriate by the Management ​
​Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety. ​
​Ensures that all bell staff are neat, clean and punctual at all times and that they perform the task assigned to them promptly and efficiently ​
​Handle problems associated with guests and liaise with department heads or executive management in the absence of the Assistant Manager. ​
​Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
​Assist guests with all inquiries, whether related to the hotel or external services ​
​Maintain in- depth knowledge of significant events and locations in the city, including directions to key attractions, restaurants, theaters, shopping areas, cinemas, sports and recreational facilities, banks, consulates, transportation systems, and special events ​
​Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems ​
​Develop and maintain an efficient work schedule for Bell Services, coordinating holidays and vacations while considering occupancy forecasts and major group movements, particularly those with early or late arrivals and departures ​
​Responsible for the maintenance of the hotel information directory (function board) and ensures that the information shown in current and accurate at all times ​
​Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known ​
​Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs​
​Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget​

Yêu cầu công việc

Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Good writing skills​
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.​

Quyền lợi

Enjoys IHG&039;s special offer for internal employee
100 % salary and immediate Social Insurance enjoyment during probationary period
13th month salary
Birthday gifts and Internal Service Discount in accordance to IHG and resort&039;s policy
Accident Insurance (24/7) & Bao Viet Healthy Insurance enjoyment as per IHG policy
Competitive salary and Pre- opening service charge
Monthly Service charge
At least 14 annual leave days/year

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-03 17:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Dịch vụ
Khu vực
Hạ Long, Quảng Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Concierge Supervisor/ Giám Sát Quầy Thông Tin & Dịch Vụ Hành Lý - Mã tin đăng: 5374320. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INTERCONTINENTAL HA LONG BAY RESORT & RESIDENCES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Concierge supervisor tại tỉnh/thành