CS Associate (Cigro)

LIKE LION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

[K- Tech College 2025 (KTC)]
K- Tech College 2025 is a career- connection program in the technology sector. It aims to connect talented programmers in Vietnam with leading tech companies in South Korea.
The program is completely free of charge, fully funded by the Government of South Korea.
In addition to job opportunities, the program provides training in soft skills, teamwork, and Korean workplace culture, ensuring participants are fully equipped to adapt quickly to their new roles.
Job Description

Work with the Korean CS Lead to establish global customer experience processes
Collaborate with the development and data teams to quickly resolve service issues and incidents
Gain deep expertise in our products and provide clear and reliable guidance to customers
Support service onboarding and initial setup (guides, FAQs, chatbot assistance)
Analyze customer inquiries and improve manuals/FAQ documentation
Collect and share customer feedback to help improve product and service quality

Requirements

Advanced Korean proficiency (fluent in speaking, writing, and reading)
Strong problem- solving and logical communication skills
Ability to communicate in basic English
Experience with collaboration tools such as Notion and Zendesk

Nice to have

Familiarity with SaaS in data, advertising, or e- commerce
1+ year of experience in customer support, call centers, or SaaS/IT service operations
Ability to translate and write technical documents (Korean ↔ English/Vietnamese)
Experience working in a startup environment
Previous CS experience with Korean companies or Korean clients

What We’re Looking For

A person eager to grow in a fast- changing SaaS environment
Someone who takes ownership and follows through until the customer’s problem is fully solved
A fluent Korean communicator who enjoys working with a global team
Someone who views CS not just as support, but as a partner in managing the customer journey and driving product adoption & retention

Benefits

External activities (Clubs)
Work- related books and lectures supported
Annual Leaves

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-27 10:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 7, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CS Associate (Cigro) - Mã tin đăng: 5356231. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LIKE LION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây