Customer Service Agent

NEFAB VIETNAM
Mức lương
15 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Yên Phong, Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Service Agent will locate at Nefab Bac Ninh factory and manage all customer communication and process the required documents to be able to manage the shipments, orders, and invoices. Customer service agent will also handle customer complaints and create the required reports. This position will report to Customer service and logistic Manager of Nefab Vietnam.
MAIN RESPONSIBILITIES
• Follow up with customer on orders and payments.
• Be the contact window to maintain good relationship with customers, meet or exceed customer satisfaction.
• Work closely with warehouse team on stock availability and its lead time.
• Process sales orders and invoices.
• Prepare correspondences and fulfil customer needs to ensure customer satisfaction.
• Handle and follow up on sales/delivery enquiries, including payment issues.
• Any other tasks assigned by the leader as needed.
• Prepare shipping documents.
• Generate sales, inventory, and other reports.
• Plan, arrange and track delivery schedule.
• Resolve product or service problems by clarifying the customer complaint, selecting, and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, follow up to ensure resolution.
• Maintain customer records by updating customer information.
Logistics – Supporting Responsibilities:
• Report any delivery issues (delays, quantity discrepancies, damages) to the relevant teams.
• Support in preparing basic logistics documents (delivery notes, handover forms).
• Assist in inventory checks related to customer orders (if required).
• Coordinate with the warehouse for order readiness and shipment schedule.
• Track shipment progress and provide updates to customers when needed.

Quyền lợi

Working Mon- Fri
13th month salary, KPI Bonus
Attractive salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-22 12:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/01/2026
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Yên Phong, Bắc Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Agent - Mã tin đăng: 5463287. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NEFAB VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service agent tại tỉnh/thành