Customer Support Agent

SGS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
We&039;re seeking some Customer Support Agents Full- time (Night Shift Required) to assist in providing email customer support and customer queries from around the world.
Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
Expectations

Follow communication procedures, guidelines, and policies;
Meet personal/teams targets;
Identify and assess customer&039;s needs to achieve satisfaction;
Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams;
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels;
Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
Work with managers on customer feedback.
Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;

Requirements

Freshmen are preferable.
Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications;
Ability to work independently and in a team;
High sense of responsibility and enthusiasm;
Attention to detail and desire to learn;
Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications);
Excellent interpersonal skills;
Flexible, adaptable to new changes;

Benefits
Salary and Benefits

Paid leave (12 days/year).
Annual health check, annual flu vaccination;
Attractive salary with night shift allowance;
Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
Summer vacation (Paid days off and bonus);
Attractive bonus and benefits and annual salary review;
Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;

Working Environment

Free in- house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5;
Free drinks (coffee, tea, etc.)
International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
Laptop/computer and other equipment is provided.
Training and career development opportunities;

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-31 16:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Agent - Mã tin đăng: 5368624. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SGS VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 7-9-10, Tòa nhà VTC Online, số 18 Tam Trinh, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer Support Agent tại tỉnh/thành