Duty Manager/Trưởng ca trực lễ tân

SHERATON HANOI WEST
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers and employees to carry out procedures ensuring an efficient check in and check out process. Ensures guest and employee satisfaction and maximizes the financial performance of the department.
CORE WORK ACTIVITIES
Supporting Management of Front Desk Team
• Supervises and manages employees. Managing all day- to- day operations. Understanding employee positions well enough to perform duties in employees&039; absence.
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
Monitoring and Supporting Progress Toward Guest Services and Front Desk Goals
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
• Manages day- to- day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
Managing Projects and Policies
• Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
• Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.

Yêu cầu công việc

Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
• 2- year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Quyền lợi

• Uniform provided by Hotel..
• Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
• Accident 24/7 Insurance
• Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
• Competitive remuneration package
• Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
• Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-22 18:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager/Trưởng ca trực lễ tân - Mã tin đăng: 5463586. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON HANOI WEST

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây