Executive Assistant to GD

CÔNG TY TNHH MILLENNIUM FURNITURE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quảng Ngãi
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60, Kinh nghiệm 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
Provide high- level administrative support by conducting research, preparing statistical reports, following up all current projects, handling information requests, and performing clerical functions such as preparing correspondence, receiving visitors, arranging conference calls, and scheduling meetings.
Work with Business Leaders to promote the company’s culture as Core and Growth values, vision and missions, Code of Conduct and Touchstone to the team members, make sure all employees to have clearly understanding, working and living on them.
Be the key person to join daily/weekly operations meeting to follow up all activities of shop floor as Past due item, WIP, Out of Box quality, On time delivery of 3 facilities and give fully support to Business Leaders for Production’s difficulties and work with the related department heads to fix it.
Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing, filing and confidential letters.
Work with General Director to prioritize working schedules, such as meeting and travel scheduling etc.
Review and summarize miscellaneous reports and documents; prepare background documents and outgoing mail as necessary.
Assist Management Board to establish and develop company culture, and provide support to company activities.
Join in all project meetings/financial review and give a highly follow up with the team members to make sure the tasks done as promised.
Be involved in company social functions when required, such as, meeting with government officers, important client, and etc.
Prepare and manage documents, memos for General Director.
Conduct “office Round table meeting” with General Director to understand the office staff’s expectation, also promoting the culture and directions, visions, company targets to them and get the improvement ideas to make the company to be the best furniture company.
Provide administrative support to General Director and GD office.
Other duties as assigned by General Director
Better follow up with management team and other staff for any requirements by General Director in the most effective way.
Prepare, set up, or coordinate meetings, conference and take meeting minutes when required for both internal and external.
Directly report to BOD all issues happening in the internal for both Operations and Office.
Translate and interpret when required.

Yêu cầu công việc

MINIMUM QUALIFICATIONS
Education
· Secretary or Office Management certificate is a plus
· University Diploma
Experience
· Strong knowledge of MS Office, including Word, Excel, Outlook and especially PowerPoint.
· 5+ years experience supporting at the executive level
· Experience cost management.
· Knowledge of the resources and equipment used within secretarial work.
· Excellent calendar management skills, including the coordination of complex executive meetings
Skills and abilities
· Able to organize meetings, chase up items on behalf of the GD; liaise with management team, other services and agencies.
· Able to take minutes and plan agenda
· Ability to solve problems and make decision in short period.
· Work requires willingness to work a flexible schedule
· Ability of working under pressure;
MENTAL & PHYSICAL DEMANDS/WORKING CONDITIONS
1. Mental & Physical Effort
Excellent inter- personal skills
Analysis and judgment
Working Conditions
Stands and walks/moves to different locations as needed
Office facility environment

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-19 00:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60, Kinh nghiệm 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Quảng Ngãi
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive Assistant to GD - Mã tin đăng: 5405110. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MILLENNIUM FURNITURE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job