Front Desk Agent

MELIÁ HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times
Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of MAS member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Melia Hotels Group MAS membership programs.
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange
Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e- mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Be familiar with other Melia Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Melia Hotels
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Hotel Brand
To handle the rebate, paid out /the account transferring .
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

Yêu cầu công việc

Able to communicate in English
Customer service- oriented
At least 1 year in international hotels in the same position.

Quyền lợi

Annual Outing Trip
Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
13th month salary
Attractive salary
2 Day- off/week
Benefit for birthday, mid- autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
Laundry uniform provided
Duty meal provided at canteen
Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
Special room rate as per Melia Hotels International policy
International working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-01 18:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Desk Agent - Mã tin đăng: 5371134. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front desk agent

MELIÁ HỒ TRÀM

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job