Guest Service Supervisor

PULLMAN NINH BÌNH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

To ensure that the internal telephone extension lists are updated as and when necessary
To ensure that message handling is carries out according to departmental procedures.
To prepare the weekly roster and time sheets for the Front Office Manager’s approval
To ensure that all staff are aware of all promotions and special events going on within the hotel
To report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to the uniform standard.
Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
To promote a helpful and professional image to all guests and to give full co- operation to any customers requiring assistance with prompt, caring and helpful attitude.
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
To maintain a professional relationship with the local telephone company to ensure efficient provision of telephone services.
Maintain regular and effective communication both to the Front Office team and the relevant other department.
To review and update guest telephone directories as and when necessary
To maintain the professional confidentiality and never disclose company secrets.
To ensure that all staff area aware of daily conferences talking place , their location, and message handling requirement
To ensure that all the wake up calls are handles on time , in an efficient, professional and friendly manner.
To ensure that all equipment is in working order at all times, and to follow up faults with the relevant parties.

Yêu cầu công việc

Secondary/High school education
Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity

Quyền lợi

Competitive salary & benefits
Comprehensive training & career development opportunities
Professional working environment
Service charge & meal allowance during pre- opening phase

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-07 13:15:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Ninh Bình
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Supervisor - Mã tin đăng: 5383968. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PULLMAN NINH BÌNH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job