COMPANY INTRODUCTION
Địa điểm
Hồ Chí Minh
AEON hiện là một trong những tập đoàn thương mại bán lẻ lớn nhất trên thế giới với 179 liên doanh trong và ngoài nước Nhật Bản. Được thành lập từ năm 1758, với lịch sử trải dài trên 260 năm, Tập đoàn AEON là một trong những nhà bán lẻ lâu đời nhất tại Nhật Bản.
AEON chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 2009 dưới hình thức Văn phòng Đại diện (01/12/2009 – 10/07/2012). Ngày 07/10/2011: Được sự chấp thuận từ UBND Tp.Hồ Chí Minh, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức được thành lập, đầu tư cho các hoạt động về xây dựng, tổ chức, quản lý và kinh doanh các mô hình Trung tâm thương mại, Trung tâm bách hóa tổng hợp và Siêu thị (TTBHTH&ST) hiện đại.
Trong suốt quá trình hoạt động của mình, Tập đoàn AEON duy trì một cam kết không hề thay đổi đó là luôn đặt ra tiêu chí “Khách hàng là trên hết”. Nguyên tắc cơ bản của Tập đoàn AEON chính là hướng tới một xã hội thịnh vượng, ổn định và hòa bình thông qua hoạt động bán lẻ. Với trách nhiệm đó, Tập đoàn AEON đã có được lòng tin của khách hàng cũng như mở rộng hoạt động kinh doanh không chỉ tại Nhật Bản mà còn tại các quốc gia khác trong khu vực Châu Á trong một khoảng thời gian dài.
System Intergration Officer
Địa điểm
Hồ Chí Minh
JOB DESCRIPTION
The primary objective of this role is to support the IT Application & System Integration Specialist in managing, maintaining, and developing software systems. This includes assisting with user support, training, and system integration tasks.
System Support:
Help perform regular system updates and maintenance tasks.
Support monitoring system performance and troubleshooting any issues.
Assist in administering assigned software systems to ensure they operate efficiently.
User Support and Training:
Help develop and execute training plans for new software applications.
Assist in providing guidance and training to users.
Offer ongoing user support and address usage issues promptly.
Solution implementation: Assist in identifying and implementing improvements in business processes through technology.
Project assistance: (Mobile App, POP, CRM, One App)
Support the management of software development projects from inception to completion.
Ensure projects are delivered on time, within budget, and meet the required standards.
Documentation:
Ensure all documentation is up- to- date and accessible to relevant stakeholders.
Help organize and manage all relevant documentation including system design, user manuals, and training materials.
REQUIREMENTS
Strong communication and interpersonal skills.
Strong interest in software development and system integration.
Basic knowledge of project management and documentation.
Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, or related field.
Good problem- solving and analytical skills.
Ability to work effectively in a team environment.
Eagerness to learn and grow in the IT field.
Fresher is welcomed
BENEFITS
Meal at canteen
Annual health check- up and company trip
Many opportunities for development (transfer, promotion)
Staff purchase
13th month salary
Full salary social insurance
Performance bonus
Transportation allowance
13 days of annual leave
Tuition sponsorship, training, and development programs
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 24/11/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW