[HCM] Tập Đoàn Cung Cấp Công Nghệ Và Dịch Vụ BOSCH Tuyển Dụng Admin Intern_Receptionist Full-time 2025

TIÊN LÊ (E)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Company Description

HcP has started its belt assembly in a rented building on 1st August 2008 as the assembly plant of Tilburg Plant (TbP). On 14th April 2011, HcP celebrated the inauguration of the new plant (Lth101 with 17,000 sqm), which did not only allow to increase the production depth, but also to facilitate the push belt assembly of this high- tech product. On 3rd July 2012 HcP marked a big milestone by starting to produce the second component (loop- set) for its push belt. Since November 2012, HcP doubled the production floor space and increase the net total floor space up to 56.000 m², and have successfully increased its production capacity and realized a lot of new line SOP’s.
Bosch first started its operations in Vietnam in 1994 and registered a wholly- owned subsidiary in 2008. According to the business strategy of Bosch in Vietnam, from 1st July 2014 on all business entities were merged into Bosch Vietnam Co. Ltd. with its head office at Ho Chi Minh City plant (HcP) in Dong Nai Province.
For further information, please visit our website: www.bosch.com.vn

Job Description

Stationery management (delivery, order, report, scan file, stocktaking).
Answering the in coming calls. Updating telephone list.
Others: Event management support, team building, year end party, VIP visit…
Welcoming clients and visitors. Instructing them to the right department and meeting room.
Instructing employees to fill out necessary forms (Marsh insurance claim, Stationery, locker, uniform requisition, etc.)
Other tasks as assigned.
5S at Reception counter and inventory.
Mail service (receiving & collecting mails, packages internal & external, sort & send to mailbox).

Qualifications

Reliable, proactive, patient
3rd- or 4th- year students major in Business Administration , English or related fields
Proficient in MS Office, Word, Excel and Outlook
Good English and Vietnamese communication skill
Detail- oriented, ability to work with number
Good organization skill

Additional Information

A learning- driven, professional, inclusive multinational work environment fosters personal growth and expands professional networks.
Bus transportation and lunch are provided daily.
Full- paid leaves for Vietnam public holidays, birthday, sickness and 01 day per working month.
An attractive monthly allowance.
Opportunities to become a Bosch associate after graduation.

APPLY HERE

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-11 00:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Tập Đoàn Cung Cấp Công Nghệ Và Dịch Vụ BOSCH Tuyển Dụng Admin Intern_Receptionist Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5389343. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Admin intern

TIÊN LÊ (E)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job