[Hilton] Assistant Spa Manager

LA FESTA PHU QUOC CURIO COLLECTION BY HILTON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Adhere to the customer- first purpose and promptly attend to customers’ needs.

• Provide consistent service to guests, so that they enjoy pleasant, memorable and professional services.
• Perform any other reasonable duties as assigned.
• Assist in the building and maintenance of an efficient team by taking an active interest in team members’ welfare, safety, training and development.
• Be a positive influence, responsible and proactive in solving problems.
• Assist in department trainings for new employees.
• Ensure guests have a comfortable and safe experience, and employees can work in a safe environment.
• Receive products at the receiving department when they arrive.
• Ensure all emails are answered and followed up.
• Maintain a high level of cleanliness in work areas including the retail display area, reception area, linen rooms, tea rooms, massage rooms, wet area, outdoor swimming pools and fitness centres.
• Ensure that all activities performed in the spa, fitness room and all areas of the hotel conform to Hilton brand standards at all times.
• Make sure to maximize the use of the massage rooms and massage therapists.
• Be a good team player, helping team members achieve team goals.
• Pay attention to malfunctioning equipment and follow up with its repair.
• Send confirmation letters to confirm massage treatments with guests.
• Advise on departmental operating procedures and improvement of environmental facilities, etc.
• Ensure that the daily opening and closing of the spa is carried out smoothly and efficiently.
• Prepare and ensure adequate tea and towels are ready for guests’ use.
• Read and update the message book of massage therapists and receptionists to ensure that each employee signs for confirmation.
• Communicate well with guests and colleagues.
• Maintain vigilance and sense of responsibility at all times.
• Conduct monthly inventory checks and control inventory, ensuring that items are not kept for more than 3 months.
• Pay attention to the results of customer satisfaction and loyalty surveys, communicate effectively to team members and conduct training analysis according to the results.
• Seize opportunities for self- improvement by learning new skills.
• Adhere to Hilton’s service standards and service quality reviews.
• Flexible and responsive to changes in work requirements.
• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
• Ensure all facilities and equipment are operating well.

Yêu cầu công việc

Able to work under pressure and deal with stressful situations during busy periods.
Good interpersonal skills to provide overall guest satisfaction.
Must be physically fit and able to work long hours.
Able to read, write and speak English in order to communicate efficiently with guests and team members.
Knowledgeable of all spa treatments, fitness services and retail products available in the Spa & Fitness department.

Quyền lợi

Hilton is a leading global hospitality company. We deliver a comprehensive benefits package including health, financial, travel, family support, and personal development while fostering a workplace culture built on respect, hospitality, and well‑being.

Service Charge
Others benefits
Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
Competitive salary
Accommodation, uniform, transportation, meals
Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
Insurance as labor law (apply from starting date)
Heath Care Insurance (24/7)
14 Annual Leaves

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 12:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Khác
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hilton] Assistant Spa Manager - Mã tin đăng: 5336477. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LA FESTA PHU QUOC CURIO COLLECTION BY HILTON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job