IT Helpdesk Specialist

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We&039;re seeking a dedicated and technically proficient
IT Helpdesk Specialist
to provide exceptional support to our employees. In this role, you&039;ll be the first point of contact for technical issues, troubleshooting problems, and ensuring smooth operation of our IT systems.

Support troubleshooting via various channels: in- person, email, phone, or remote support tools.
Support and maintain our Cisco / Stringee/ Genesys Telephony systems.
Collaborate with other departments to ensure stable operation of the technology infrastructure.
Participate in new system deployment projects as assigned.
Install, configure, and maintain IT equipment: servers, computers, printers, scanners, IP phones, cameras, etc.
Provide technical support to company users related to software, hardware, computer networks, and office equipment.
Manage and track IT assets, updating records periodically.
Provide technical assistance related to CRM platforms.

Yêu cầu công việc

Graduated from College/University with a major in Information Technology or equivalent.
Excellent problem- solving skills and the ability to diagnose and resolve technical issues efficiently.
Strong preference for candidates with prior experience in a Contact Center environment.
Basic knowledge of hardware, operating systems (Windows, macOS), and LAN/WAN networks.
Experience with Cisco / Stringee/ Genesys Telephony systems is a must- have.
Ability to provide 24/7 support, including on- call standby support with remote work capability for after- hours incidents.
Familiarity with CRM systems (e.g., Salesforce, Microsoft Dynamics).
Strong communication and interpersonal skills, with a customer- centric approach.
Preference for candidates with MCSA, CCNA, or equivalent certifications.
Experience supporting IT systems within the Aviation or Banking sectors is highly desirable.
Solid understanding of IT fundamentals, including operating systems (Windows, macOS), networking concepts, and common business applications.
Good communication skills, customer support mindset, and eagerness to learn.
Ability to work independently and as part of a team in a fast- paced environment.
Ability to work independently and as part of a team.
​​
BENEFITS:
You&039;ll work with cutting- edge technologies and collaborate with a talented team.
We provide competitive compensation and benefits, along with opportunities for professional growth and development.
We offer a dynamic and supportive work environment where you&039;ll have the opportunity to make a real impact.
Enjoy flexible work arrangements, with the option to work from our Tan Binh office or the High- Tech Park in District 9.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-21 00:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/02/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Specialist - Mã tin đăng: 5461182. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GALAXY DIGITAL HOLDINGS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
It helpdesk specialist tại tỉnh/thành