Marketing Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẦU TƯ XÂY DỰNG VÀ DU LỊCH BẢO SƠN
Mức lương
20 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

CRM Management

Monitor membership application and onboarding processes, optimising strategies for maximum performance.
Maintain the accuracy and cleanliness of the member database. Oversee data capture, enrichment and compliance with PDPD and data protection standards.
Develop and implement CRM strategies to improve member retention, satisfaction and engagement. Ensure any use of automated communications is with a personal approach.
Ensure integration and alignment with the website and app and any other platforms or tools (e.g. WhatsApp) used where the club features.
Own and manage the club&039;s CRM platform to ensure effective segmentation, personalisation and communications performance.
Use analytics to track member behaviour, preferences and engagement to inform tailored communications and team training.

Marketing strategy and Execution

Drive brand awareness and member engagement through partnerships and content marketing.
Create and manage multi- channel marketing campaigns (email, digital, social, print) to support events, member communications and brand awareness.
Collaborate with internal teams to develop a marketing calendar that aligns with the club’s goals, member interests and seasonal programming.

Membership Engagement and Communications

Develop a consistent tone of voice and messaging aligned with the club’s identity and values.
Design and deliver compelling member communications.
Analyse feedback to continuously improve member experience, engagement and communications.

Performance Tracking and Reporting

Provide insights and recommendations based on CRM data and marketing analytics.
Use tools such as Google Analytics, CRM dashboards, and email platforms.
Monitor and report on member communications, engagement metrics, and ROI.

Yêu cầu công việc

CRM and database management experience.
3+ years’ experience in marketing, CRM or Database Management.
Understanding of luxury brand positioning.
Strong copywriting and communication skills with an eye for detail and brand tone.
Strong analytical mindset and skills with performance analytic tools.

Quyền lợi

Working in a professional international environment
Social insurance
13th month salary bonus, holiday bonus, business performance bonus
Annual health check- up
Negotiable income

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-29 01:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager - Mã tin đăng: 5424455. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẦU TƯ XÂY DỰNG VÀ DU LỊCH BẢO SƠN

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 50 , đường Nguyễn Chí Thanh, P.Láng Thượng Quận Đống Đa, Thành Phố Hà Nội Việt Nam 0

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây