Nhân Viên Dịch Vụ Tiếng Hàn

CÔNG TY TNHH LOTTE PROPERTY & DEVELOPMENT VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Service
• CS Managing (Manage and update the services being provided at SR (breakfast, shuttle bus, golf, birthday gifts...; Organize events for SR customers and events related to SR services)
• Receiving and process to the team in charge related to customer complaints. (Correspond with customers, support customers to resolve daily complaints; Coordinate with other departments to support customer- related services)
Sale Support
• Waiting list managing (Manage 3- bed room booking list and sell rooms when available; Update 3 bed room waiting for new customers and contact potential customer when room available; Sale reciprocal support for business customer clusters such as Samsung, LG... or Korean customers with rental needs)
• Sale support (Support short- term booking; Support tenants in adjusting contracts or other requests when contract adjustments are needed)
Report Management
- Report managing (Make detailed reports on SR services, reports related to customers; Make other reports as directed by superior; Support to compile general reports of the year when required such as budget, adjusted revenue plan or other types of reports; Preparing and making project reports for SR under request and instruction of Team leader)
- Updating daily, monthly report (Weekly updating for job list report including all team of MKT. Summary each team data and support to translating into Korean language and updating report to PPT file. Revenue daily report to BOD)
Other
- Translation (Support translation or service management when requesting support from Team leader or other managers)

Yêu cầu công việc

- Listening skills, to understand exactly what customers require;
- Good at MS Office
- Having experience in customer service or similar job is a priority
- Good communication and written in English. Good at Korean is a plus
- University degree or higher
- Creative thinking, to be able to come up with new ideas to improve customer service standards;
- Problem- solving skills;
- Confidence, patience, politeness, tact and diplomacy, when dealing with difficult situations;
- Appearance: attractive/ standard
- An ability to work well under pressure;
- Communication skills;

Quyền lợi

- Support for parking, lunch, tea, and coffee;
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check- ups, team- building activities, paid leave, holiday gifts, etc;
- Full insurance coverage: social insurance, 24- hour insurance, health insurance;

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-05 12:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Phiên dịch/ Ngoại ngữ
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Dịch Vụ Tiếng Hàn - Mã tin đăng: 5378387. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH LOTTE PROPERTY & DEVELOPMENT VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây