Regent Experience Agent - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Collaborate with all operational departments that are involved in delivering a harmonious flow during guest stay (such as FO, R&B, Spa and Recreation, etc.) to make sure that the service at each outlet is spotless and communication goes through clearly.
Study guest profile and preferences before their arrival. Make sure that the room assignment and set up in the rooms is done properly and according to guest request. Try to anticipate all aspects of the guest stay and create personal haven when possible.
Check arrival guest details to prepare and order VIP amenities with Housekeeping, R&B and Culinary teams (check VIP Amenity Order SOP). Ensure all records are accurate for monthly financial procedures.
Contact guest/guest’s representative prior to their arrival to inquire all necessary information about their upcoming stay in order to arrange all their requests and ensure a smooth guest journey. Communication channels at this stage may include email and direct phone calls.
Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience.
Understand and respect guests privacy, ensure discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam.
Create a suggestive personalized itinerary based on guest purpose, length of stay, specifics of their travel, interests and other information gathered prior to guest arrival. Present it to the guest and adjust as they wish.

Yêu cầu công việc

Can work in rotated shifts
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Fluent in English is a must
Able to use Opera or other Hotel Management Systems
At least 1- year of service in five- star hotel
Possess the customer service- oriented mindset

Quyền lợi

Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
International working environment
14 annual leave, 2 days off per week
Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
Relocation, repatriation and home leave allowance
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
Insurance as labor law
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
7 accident insurance
Other benefits will be discussed during the interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-20 12:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Regent Experience Agent - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 5339911. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây