Sale Admin

CÔNG TY TNHH TP-LINK TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Mức lương
15 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Sales Administration:

Maintain customer records, track sales orders, and manage customer inquiries.
Coordinate with warehouse departments to ensure timely delivery of products.
Provide administrative support to the BOD and sales team, including preparing sales proposals, contracts, and presentations.

Data Entry and Management:

Enter and update customer information, sales data, and other relevant information into the company&039;s CRM and Ding system.
Generate reports and analyze sales data, collect sales weekly and quarterly reports

Customer Service:

Assist with resolving customer complaints and issues
Respond to customer inquiries and provide excellent customer service.

Other tasks as assigned by the BOD team

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree in Linguistics, or a related field.
At least 2 years’ experience (priority in Networking, CCTV, smart home devices industry)
Good at data analysis & reports
Strong organizational, time management and administrative skills.
Willing to take on challenging assignments
Fluency in Chinese and/or English
Proven experience in interpreting.
Active, patient and eager to learn more
Proficiency in using MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint), Access
Excellent communication and interpersonal skills.
Ability to work independently and as part of a team.

Quyền lợi

Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women&039;s day.
Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.
Join in various team building, team dinner, birthday, Xmas events.
Competitive salary with quarterly and yearly bonuses
PVI health insurance package and full social insurance
Free in- house entertainment facilities and snack, coffee, tea

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-28 12:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/02/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sale Admin - Mã tin đăng: 5469809. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH TP-LINK TECHNOLOGIES VIỆT NAM

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Phòng 12A-15 Toà nhà Vincom, Số 45A Lý Tự Trọng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây