Service Excellence Attendant (Office & Sales Gallery)

CÔNG TY CỔ PHẦN GAMUDA LAND (HCMC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Working location:

- 02 position at 02 D2 Street, Celadon City, Tan Son Nhi Ward, Tan Phu District, Ho Chi Minh City

- 01 position at Vinh Loc B Commune, Binh Chanh District, Ho Chi Minh City

- 01 position at The Mett Tower, 15 Tran Bach Dang Street, Thu Thiem Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City

Key Responsibilities

General Responsibilities (both locations)
• Escort or guide guests to designated areas, ensuring comfort and clear communication.
• Comply with all Quality, Safety, Health, and Environmental requirements related to the job scope and workplace as required by the Company.
• Handle all incoming calls courteously and direct them to the appropriate departments; record and follow up on missed calls.
• Serve as the key contact person throughout the guest journey- ensuring smooth transitions from arrival to waiting and departure.
• Summarize and order stationery, medicine, and groceries, and follow up on inventory levels.
• Welcome all visitors (customers, partners, suppliers) with warmth and professionalism, following Gamuda Land’s service standards.
• Engage proactively with guests to anticipate their needs, offer refreshments, and provide assistance with a personal touch.
• Perform any other duties as may be assigned from time to time by the management.

Specific Responsibilities (Office- based)

• Collect guest feedback where possible and summarize insights for the Service Excellence team.
• Coordinate internal meetings and visitor arrangements.
• Maintain the reception counter in the neat and tidy manner; always pay attention to surrounding (facilities, customer’s needs).
• Record and utilize customer preferences, visit history, and feedback in the CRM system to enhance future experiences (especially for BoDs and HoDs).

Specific Responsibilities (Sales Gallery- based)

• Coordinate with the T&P and Tea Lady teams to ensure the right ambience (music, scent, lighting, and F&B) and the overall readiness of the Sales Gallery’s operations.
• Collect guest feedback post- visit and summarize key insights for the Service Excellence team.
• Maintain the reception counter in a neat and tidy manner; always pay attention to the surroundings, including facilities and customers’ needs.

Yêu cầu công việc

Qualifications

College Degree in Hospitality & Tourism Management or Administration.

Competencies Required

Prior experience in customer service, hospitality, or front office roles is an advantage.

Skills & Abilities

​​Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English;
Proficient in MS Office;
Great customer service mindset, problem solving skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-01 10:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24, Kinh nghiệm 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Excellence Attendant (Office & Sales Gallery) - Mã tin đăng: 5370454. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN GAMUDA LAND (HCMC)

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 68, Đường N1, P. Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service Attendant tại tỉnh/thành