Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng & Bán Hàng Đa Kênh

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hưng Yên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Service activities:

Resolve customers’ complaints and follow up until the case is close
Identified & timely report to managers about cashier complain case
Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.
Issue CS management standard of AVN be applied properly by CS staff
Monitor money, promotional goods, promotion gift to make sure they are used properly and for right purposes.
Make sure money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift are used properly and for right purposes.
Oversee the resolution of any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
Directly resolve/ support subordinates to resolve any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
Monitor all kinds of CS section’s reports.

Online sales & management:

Manage operation flow well for all team , include Picker, Delivery staff, ...
Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
To manage group to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work
Follow up and take actions to achieve target sale
To ensure all customers’ inquiries from various touch points (hotline, email, fanpage comment & message) are handled on time with appropriate manner.
Follow key performance indicators (Sales revenue, number of Orders, % cancellation before & after handover to delivery).

Manpower management

Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
Ensure sufficient Customer Service manpower during business in ad- hoc situations.
Be responsible for General Staff’s performance.
Ensure General Staff’s attendance and attire.
Regularly train and motivate subordinates in daily works.
Identify potential staff for succession planning purposes.
Build and promote teamwork spirit.

Rules and Regulations

Check, monitor, remind and guide General Staff to follow the rules and regulations.
Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

Other duties

Other tasks or responsibilities as assigned by Division Leader, Line Manager and Store Manager.
Support other departments as necessary.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu ứng viên

College degree.
Minimum 1 year related experience is required

Kỹ năng ưu tiên

Have a polite and friendly attitude.
Good communication, problem solving and leadership skill.
Fluent English speaking & writing is a plus.
Be able to work at shift & on Public holidays.
Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus.
Have customer service mindset.
Teamwork skill: Actively promote team work.

Quyền lợi

Tiệc nhân viên, nghỉ mát hàng năm
Nhiều chương trình đào tạo nâng cao nghiệp vụ chuyên môn & kỹ năng mềm với đội ngũ nhân sự dày dặn kinh nghiệm
Đầy đủ 3 loại bảo hiểm theo luật: BH Xã hội, BH Y tế, BH Thất nghiệp
Cơ hội phát triển đa dạng, lộ trình thăng tiến rõ ràng
Thưởng tháng lương thứ 13, thưởng kết quả kinh doanh & thưởng kết quả làm việc
Chiết khấu mua hàng hấp dẫn
13 ngày nghỉ phép/năm
Lương cạnh tranh, hấp dẫn + Các khoản phụ cấp
Môi trường năng động với vô vàn các hoạt động nâng cao sức khỏe thể chất, tinh thần và trách nhiệm vì cộng đồng
Xét tăng lương định kỳ hàng năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-26 07:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hưng Yên
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng & Bán Hàng Đa Kênh - Mã tin đăng: 5354785. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm dịch vụ khách hàng

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây