Trưởng Phòng Phát Triển Kinh Doanh (Dự Án Điện)

VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN KOREA GAS CORPORATION TẠI THÀNH PHỐ HÀ NỘI
Mức lương
30 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Reports to: Head of Representative Office
Job Title: Business Development Manager (BDM)
Location: Lotte Center Hanoi, 19th Floor, East Tower, Ba Dinh District, Hanoi
This is an individual contributor position without subordinate staff, directly responsible for handling project development and coordination tasks.
Key Responsibilities
Business Development and Coordination

Track progress and follow up on permits, licenses, and approvals related to project implementation.
Support development of LNG- to- Power projects, focusing on PPA negotiation, site preparation and coordination with relevant authorities (MOIT, EVN/EPTC, Provincial People’s Committees, etc.).
Prepare, review, and manage documents, reports, and presentations related to project development, finance, and technical matters.
Participate in and summarize meetings with the relevant authorities, consultants, and investors.
Assist in communication and coordination with financial, technical, and market advisors, as well as Korean and local project partners.

2. Communication and Translation

Support interpretation and translation tasks as needed, primarily English–Vietnamese, and occasionally Korean–Vietnamese depending on capability.
Ensure accurate understanding and communication during meetings, official correspondence, and project- related documentation in Vietnamese and English.

3. Stakeholder Relations and Networking

Assist in identifying and exploring new business opportunities & relevant news in Vietnam’s energy and power sectors.
Support the Head of Representative Office in maintaining communication channels and coordination with local authorities, ministries, and other related agencies.

4. Administrative and Reporting Support

Perform other tasks assigned by the Head of Representative Office related to business or administrative operations.
Assist the Head of Representative Office in managing internal coordination, documentation, and project tracking.

Yêu cầu công việc

Experience: Minimum 5 years of relevant experience in energy or infrastructure sector; preference for candidates with experience in power or LNG- related projects, especially with MOIT, EVN, or IPP developers.
Education: Bachelor’s degree in Business, Economics, Engineering, or any other field related to Key Responsibilities.
Language:
Vietnamese native speaker.
Fluent in English (required).
Korean language ability is a plus, but not mandatory.
Skills:
Strong understanding of Vietnam’s energy and power regulatory environment.
Excellent communication, coordination, and documentation skills.
Ability to work independently and handle multiple tasks with attention to detail.

Quyền lợi

Allowances: The gross salary includes general allowances (Transportation, lunch, etc.) and additional allowances can be paid for business trips as per office policy.
13th- month salary and standard insurance (social, health, unemployment) according to Vietnam Labor Law.
Other Benefits: Annual health check- up; Personal insurance package.
Working Hours: Monday to Friday, 8:30 – 17:30 (12:00- 13:00 lunch break). Flexible working hours can be applied by mutual agreement.
Probation Period: 2 months with full salary after insurance contribution.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-10 16:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
09/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Phát Triển Kinh Doanh (Dự Án Điện) - Mã tin đăng: 5388064. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN KOREA GAS CORPORATION TẠI THÀNH PHỐ HÀ NỘI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Trưởng phòng phát kinh doanh tại tỉnh/thành