Thông tin liên hệ
Gợi ý: Cung cấp đầy đủ thông tin như
5, Ấp Bành Hậu Thúy, Phường Kiều, Quận Ông Hồng Bắc Ninh
[123job protected]
[123job protected]
05-01-1983
[123job protected]
Mục tiêu nghề nghiệp
Gợi ý: Cần đưa ra mục tiêu rõ ràng, tránh lan man
Trình độ học vấn
Gợi ý: Liệt kê tất cả các trường bạn đã từng học từ ĐH tới giờ
Diploma and Advanced Diploma in Information Technology 2008 - 2012
- INFORMATICS ACADEMY SINGAPORE
- Major: Computer Sciences. GPA: 3.88/4.00
Kinh nghiệm làm việc
Gợi ý: Liệt kê, mô tả các công việc bạn đã từng làm
IT AND CELL PHONE TECHNICIAN ApR 2018 - PRESENT
- Support local users related to IT issues: Network, printer and computer.
- Prepare, setup and install software on new PCs for new users.
- Repair the phone for all models base on the customer orders.
- Other tasks assigned by manager.
IT SUPPORT ENGINEER Feb 2017 - Dec 2017
- Provide thorough support and problem resolution for customers.
- Manage servers (DC, DNS, DHCP, File Server) in Windows Server 2012 R2 and 2008 R2.
- Manage all user accounts (create new, modify, deactivate or delete) through Active Directory.
- Responsible to train the new user: Security, PC network, and IT policies.
- Setup, configure new IT equipment: Install Windows 10, 7 or XP, MS Office (2007, 2010, 2013, 2016), Office 365 and other software applications needed for newcomers.
- Backup and restore data, hardware replacement for user if required.
- Report weekly to IT manager.
IT SUPPORT ENGINEER Feb 2015 - Dec 2016
- Provide secondary support for LAN administration.
- Onsite for critical issues to network devices at customer site.
- Maintaining a wide range of computer hardware and software program.
- Involved in the roll out of software updates and patches.
- Work with Sales dept to deal with customer about new IT projects.
- Report weekly to IT manager.
IT TECHNICIAN SePT 2012 - Nov 2014
- Customer service calls for issues related to IT at level 1.
- Onsite and remote support to customers at different sites.
- Monitor all network devices through PRTG Network Monitor through SNMP protocol.
- Receive and proceed tickets from customer through ConnectWise PSA system.
- Work as a local IT support.
Kỹ năng
Gợi ý: Liệt kê danh sách kỹ năng của bạn
Office
Team-work
Logical thinking and creative
Time Management
Public Speaking
Chứng chỉ
Gợi ý: Các chứng chỉ bạn đã đạt được
- Chứng chỉ Tin học
Hoạt động
Gợi ý: Các hoạt động bạn đã từng tham gia
Chiến dịch Mùa Hè Xanh 2017-10
- Tham gia phát quần áo, gạo cho các em vùng núi gặp nhiều khó khăn. - Tham gia xây dựng trường học giúp các e có được nơi học tậpGiải thưởng
Gợi ý: Thành tích và giải thưởng đã từng đạt được
Sở thích
Gợi ý: Một số sở thích cá nhân