Gợi ý: Cung cấp đầy đủ thông tin như
9, Ấp 22, Thôn Vọng Phượng, Quận 8 Bắc Kạn
[123job protected]
[123job protected]
27-11-2002
[123job protected]
Gợi ý: Cần đưa ra mục tiêu rõ ràng, tránh lan man
You will find me to be a professional person with not only typical skills as good market understanding & product knowlegde, expertise in channel relationship but also a positive, motivated and hard-working person who is keen to learn and contribute.
Consequently, I am confident that I would be a perfect fit for this position as my experience and abilities precisely match your requirements.
.
I look forward to have an opportunity of discussing my application with you further and how I can significantly contribute ongoing of your reputable company, increase your brand awareness, market-share.
Gợi ý: Liệt kê tất cả các trường bạn đã từng học từ ĐH tới giờ
Major: International Trade / Comnerce 2002 - 2007
Gợi ý: Liệt kê, mô tả các công việc bạn đã từng làm
PRODUCT MANAGER July, 2016 - Present
VIVO SMARTPHONE
+ Main responsibilities:
- Research, collect & analyse market informations.
- Build category pricing promo, trade strategies.
- Build and implement overoll Trade/Retail go to market plan
- Partner with specific CE account to creatr in-store merchandising program, promotional point of purchase materials, retailer ads and advertising initivatives that support sales goal.
- Track, measure and test retailer comunications for future improvements
- Lead monthly customer planning and marketing calendar cadence
- Support new product lanuches with 360 trade based campaigns.
SALES MANAGER May, 2013 - June, 2016
DISTRIBUTE IT/ MOBILE ACCESSORIES PRODUCT
+ Main responsibilities:
- Research, collect & analyse market informations
- Start-up brand / model selection from beginning to the end (screening, evaluates, pricing, negotiate commercial terms, setting and align KPIs ...)
- Develop Go-to-market plan for master-dealer, dealer, retailer and mobile shop and EC channels (sales model, distribution model, merchandising strategy, pricing strategy, prioritized portfolio by channel, measurable KPIs …) base on brand positioning, target audience, adjacency category and shopper behaviour.
- Plan and deploy supporting tools for trade from understanding retail, shopper and salesmen insight: promotion, POSM, selling tools, handling objection tools, etc...
- Monitoring and managing payment of debts to foreign partners
- Plan to clear stock
+ Key Achivement:
- To be a partner, trusted and good supplier of almost Vietnam top retailers as FPT Shop, Viettel Store, VINPRO, Nguyễn Kim, PICO, Hnammobile, Tiki,vn, LAZADA etc...
- Total turnover of PKSH category in 2015 grow 40% vs last year, stop loss just after 1 year join in market.
PRODUCT MANAGER / CEO BUSINESS ASSISTANT [ MOBILE DEPT., ] July, 2011 - July, 2013
PRODUCT MANAGER Oct, 2009 - June, 2011
STAFF OF BUSINESS PLAN DEPARTMENT - PRODUCT TEAM Nov, 2007 - Oct, 2009
Gợi ý: Liệt kê danh sách kỹ năng của bạn
COMPUTER SKILLS: Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express
Foreign Language: English
Communication and Presentation
Independent working and researching
Strong analytical thinking
STRENGTHS: Dynamic, enthusiasm, enterprising and having sense of responsibility
LIMITED: Inconstancy
Gợi ý: Các chứng chỉ bạn đã đạt được
Gợi ý: Các hoạt động bạn đã từng tham gia
Chiến dịch Mùa Hè Xanh 2017-10
- Tham gia phát quần áo, gạo cho các em vùng núi gặp nhiều khó khăn. - Tham gia xây dựng trường học giúp các e có được nơi học tậpGợi ý: Thành tích và giải thưởng đã từng đạt được
Gợi ý: Một số sở thích cá nhân
Hình ảnh CV tham khảo được tạo từ công cụ tạo CV xin việc đẹp online của 123job.vn
Mẫu CV xin việc phù hợp với các nhóm ngành
Ngôn ngữ sử dụng: Tiếng Việt hoặc Tiếng Anh
Nội dung: Nội dung mẫu CV Tiếng Việt
Gợi ý chi tiết cách viết CV hay nhất
CV có thể ứng tuyển như hồ sơ xin việc
Tương tác trực quan
Tải CV miễn phí dưới dạng PDF ngay sau khi tạo
Cùng xây dựng một hồ sơ nổi bật và nhận được các cơ hội sự nghiệp lý tưởng
Bạn gặp khó khăn khi tạo tài khoản?
Vui lòng gọi tới số/zalo: 0368201788 (giờ hành chính).