Thông tin liên hệ
Gợi ý: Cung cấp đầy đủ thông tin như
3554 Phố Ân Thông Phương, Ấp Lâm Lập, Huyện 03 Đà Nẵng
[123job protected]
[123job protected]
30-10-2001
[123job protected]
Mục tiêu nghề nghiệp
Gợi ý: Cần đưa ra mục tiêu rõ ràng, tránh lan man
With my over 10 year - experience in Sales Marketing, closed relationships with media channels and skills, abilities of working in team as well as working individually, I would like to give my outmost contribution to my career and your company. I am happy to enclose my personal details particularly for your attention below.
Trình độ học vấn
Gợi ý: Liệt kê tất cả các trường bạn đã từng học từ ĐH tới giờ
Faculty of English 2000 - 2004
- Hanoi Open University Faculty of English
Faculty of Foreign Economy Since 2005 -
- Foreign Trade University
Kinh nghiệm làm việc
Gợi ý: Liệt kê, mô tả các công việc bạn đã từng làm
TRADE MARKETING MANAGER 1/7/2016 -
- Building Trade marketing Department (functional, target, organization chart, KPI)
- Recruiting and Training Trade Expert
- Managing, developing POSM and auditing usage POSM in POPs
- Planning Trade Marketing yearly, monthly
- Planning and implementing Trade Promotion Activities for Brands- Researching and building layout of Pops, then implementing Visual Merchandising plan for revenue growth
BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR 1/4/2015 - 20/6/2016
- Have full responsibility on developing business project of Tam Hoang Viet especially on developing business of dietary supplement and cosmetics
Recognition and Gains:
- Developing capsules of Omega 3.6.9 and cosmetics from Sachi Oil of Omega 3
- Design distribution channel
- Exporting Sacha Inchi Seeds to Korea: 2 contracts of nearly 60 billion dong
- Building and developing Sacha Inchi material planting areas in Dak Lak, Gia lai...
BRAND MANAGER 8/2009 - 12/2013
- Together with Business Director do planning business development of system such as: targeting business, customer positioning, building methods of business
- Searching and setting up customer data
- Contacting target customers and developing business
- Have full responsibility on revenue of system.
2. From August, 2009 to July, 20111: Brand Manager
- Strategy Development of Brand including: Trang Phuc Linh, Nu Vuong, Maxxhair
o Doing market analysis basing on market research. Then doing analysis of SWOT, PEST…and positioning brand, target customer, building action plan.
o Managing brand development
- Developing TeleSales Project- Supporting IMC Brand Development
o Reviewing the plan of building and developing IMC Brand
o Building internal newsletter
o Participating in the campaigns of digital marketing such as: SEM, SEO, Ambient, social marketing, seeding forum…
o Organizing events of system
Kỹ năng
Gợi ý: Liệt kê danh sách kỹ năng của bạn
Communication and Negotiation
Saleforce
Strategic Thinking
Chứng chỉ
Gợi ý: Các chứng chỉ bạn đã đạt được
- Chứng chỉ Tin học
Hoạt động
Gợi ý: Các hoạt động bạn đã từng tham gia
Chiến dịch Mùa Hè Xanh 2017-10
- Tham gia phát quần áo, gạo cho các em vùng núi gặp nhiều khó khăn. - Tham gia xây dựng trường học giúp các e có được nơi học tậpGiải thưởng
Gợi ý: Thành tích và giải thưởng đã từng đạt được
Sở thích
Gợi ý: Một số sở thích cá nhân