111819 - Chinese speaking - Sales Assistant - Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung - Thương mại

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Details

Job Code: 111819

Position: Chinese speaking- Sales Assistant- Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung- Thương mại

- Monthly Salary: 20,000,000~25,800,000VND

- Working location: Ba Dinh district, Ha Noi

Responsibility
- Get forecasts from molders on time and report to the Manager.
- Arrange delivery following payment before delivery based on GM confirmation
- Input SAP correctly
- Daily conversation with customers to adjust delivery timing and quantity and exchange information
- Arrange delivery based on customer PO based on GM confirmation
- Train and supervise the young staff to maximize the team performance.
- Make report of payment of agent commission to HQ and input into SAP.
- Report all the claims or any customer- related information to the Manager and General Manager.
- Get support from the administration to proceed with business by following internal rules.
- Other necessary duties assigned by the General Manager
- Input logistics expense.
- Get forecasts from customers and arrange delivery on time based on customer requests.

Yêu cầu công việc

Requirements

・Age: 25- 35
・Language: Chinese- Business Level (equivalent HSK5 or HSK6) & English Conversational Level (For Internal Communication)
・Gender: Any
・Education: Bachelor&039;s Degree
・Experience: At least 2 years of experience as a Sales Assistant/Delivery job in any industry
・Other:
- Strong communication, and negotiation skills
- Good skills in Microsoft Offices, especially Excel.
- Team player who can also strategize, act, and execute independently

・Good at English skill
・Experience in the plastic industry
・Good to have experience in a Japanese company; experience using delivery systems like SAP

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-05 16:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 111819 - Chinese speaking - Sales Assistant - Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung - Thương mại - Mã tin đăng: 4694315. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây