121814 - Customer Success Assistant Manager - Logistic

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position:
Customer Success Assistant Manager- Logistic
Job Code:
121814
- Working location:
Cau Giay District, HN
- Monthly Salary:
Negotiable
Responsibilit

• Provide guidance to the team in consulting with customers about the company’s service, selling the company’s products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make materials for these proposals to customers.

• Analyse customer insights and market impacts on operations and suggest service adjustments.

• Foster teamwork and maintain highly motivated team members through effective leadership, communication and guidance.

• Support the implementation of strategies to promote company products such as BSA, charter, and TPEB by coordinating with sales teams and monitoring progress with existing and potential customers.

• Handle all customer escalations that could not be solved.

• Implement training for team members to sell all the company’s products, such as Ocean, Air, CBT, Warehouse, VAS Services, both inbound and outbound.

• Report to direct superiors as requested.

• Collect and prepare preliminary analysis of sales data to support performance tracking and provide insights to management and the sales team for further decision- making.

• Optimise SOPs and coordinate with multiple departments to tailor processes to meet customer needs correctly.

• Perform other tasks as assigned by the superiors.

• Consolidate and analyse team data, and propose improvements for service efficiency and customer satisfaction.

• Ensure team members are up to date on all current industry- related news and regulations.

Yêu cầu công việc

Requirements

・Language: English at Business level

・Experience: a minimum of 5 years of experience with relevant work experience or knowledge of forwarding, logistics industry processes, and practice in the same industry.

・Age: under 45 years old

・Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, International Business or other related fields to Business

・Gender : any

<Necessary Skill / Experience >

- Experience with all aspects of operational procedures.

<Skill >

• Being able to work under high pressure.

• Management skills.

• Communication, presentation, and negotiation skills.

• Proficient in personal computer skills and the business systems relevant to the position to enable the identification of operational problems.

• English skills in communicating by speaking, writing, listening, and reading.

NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 04:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 121814 - Customer Success Assistant Manager - Logistic - Mã tin đăng: 5217255. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer success manager tại tỉnh/thành