122206 - GA - HR Staff - Logistics

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Work Location: Xuan Hoa Ward, Ho Chi Minh City
- Monthly Salary: From 20,000,000VND~
<Job Responsibilities>
General Affairs (GA):
• Handle bookings for business trips (flights, hotels, taxi)
• Handle and organize engagement activities (birth day party, company trips, team buildings, etc.)
• Manage office facilities, assets, and equipment
• Build good working relationships internally and externally
• Control cost related to GA- HR department
• Prepare and submit required reports to government authorities
• Other tasks as Supervisor or MGR required.
• Manage rental car/ car schedule
• Manage company licenses and corporate registration (IRC, ERC)
Human Resources (HR):
• Process monthly payroll, bonus, and salary data (attendance reports, overtime…)
• Handle work permit and visa/TRC procedures for foreign staff
• Coordinating with the Supervisor to support organizational development and HR planning
• Manage employee welfare, health care, and benefits programs
• Support organizing internal/external training sessions
• Administer social insurance, union matters, and PIT reporting
• Handle full- cycle recruitment, onboarding, and labor contracts
Cross- functional / Other Tasks:
• Coordinating with the Supervisor to maintain internal regulations and support policy implementation
• Monitor health, safety, and office hygiene compliance
• Conduct preliminary legal checks on documents/contracts
• Support to ensure a safe and productive work environment
• Marketing: Responsible for content creation and managing social media platforms such as Facebook, LinkedIn, and Website.
• Support the procurement and purchasing process
• Support risk mitigation and compliance checks
• Manage service contracts, suppliers&039; information related to GA- HR

Yêu cầu công việc

<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor&039;s Degree, major in Human Resource Management is highly preferred
・Language: Japanese- Business Level (N2) or English- Business Level
・Experience:
- ENSP candidates: At least 3- 4 years of working experience in GA- HR at FDI companies
- Candidates can join as soon as possible
- JPSP candidates (High Priority): At least 3- 4 years of working experience in GA- HR
・Others:
• Extroverted, proactive, willing to learn, can- do spirit, good interpersonal skills
• Good at Internet, MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Soft skills in: strong in communication are highly required.
• Ability to work in a group and independently, and able to work under high- pressure situations
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-11 12:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 122206 - GA - HR Staff - Logistics - Mã tin đăng: 5264791. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây