Account manager (IT solution - CRM)

CÔNG TY TNHH GIMASYS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Account management

+ Hold all factors of the account (client) includings: general profiles and coming projects, buying process, decision makers and influencers, budget, decision timeframe and competitors…
+ Understand the relevant internal process to serve the clients at the best quality
+ Collaborate with other relevant departments such as: Marketing, Sales Admin, Presales to run the completed selling process.

Selling CRM solution

+ Build and maintain relationship with GMS’ partner: Salesforce
+ Build and maintain the relationship with the existing and new clients
+ Run the selling process to win the deal
+ Develop the market: search for new opportunities in the segment of medium and large enterprises, enrich and ensure a stable sales pipeline.
+ Collaborate with Salesforce Account Manager to run a deal together

Enhance technology and business knowledge by different industries following GMS yearly selling strategy
Do some basic trainings for newbies

Yêu cầu công việc

Educational requirements: University of business
Experience:

+ Experience in selling IT solution for customers in at least one of the following industries including Retail, health care, travel and hospitality, Banking
+ At least 5 years in AM position in technology field, Saas preferred

Skills by priority

+ Communication, listening skills
+ Problems Solving
+ Creative thinking
+ Teamwork
+ Critical thinking

Mindset/ Attitude:

+ Consultant mindset
+ Customer first
+ Can- do attitude

Language: English

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:38:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account manager (IT solution - CRM) - Mã tin đăng: 4141691. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GIMASYS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây