Account Receivable Officer

ANGSANA QUAN LAN - HA LONG BAY RESORT
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Đường Ven biển, ấp Ông Tô, xã Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa-Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To monitor and to maintain supports of all advance deposits and to balance them to the general ledger at month-end.
To be fully conversant with the credit policy and procedures.
To prepare and forward to the Controller and General Manager for review and signature all City Ledger adjustment that needs to be made before either inputting them through the Sales Ledger, or before they are posted by the Front Office Associate-Cashier.
To liaise with the Credit Manager at all times regarding guests queries, credit card chargeback and open balances and general credit terms.
To ensure that the room rate charges to travel agents are in accordance with the contract (if applicable).
To ensure that group billings are completed as per contract.
Prepare credit card reconciliation report at the end of the month and inform Credit Manager or higher level if any variance.
To check mail and response all request from guest daily.
To handle events booking for local .
Reconciliation credit card slip to match with Opera System report daily, if not, work with FO, outlet to solve immediately.
To ensured that returned checks are recorded in City Ledger that unapplied credit balances are reconciled and that minimum variances in payments are cleared at the time of receipt.
Posting credit card payment daily when receive bank statement from the bank.
To ensure the accuracy of all charges and credits posted to the individual accounts.
To ensure that all transfers to City Ledger through Night and Income Auditors do agree with the control account.
To initiative payment of travel agents commissions on the basis of verified computer reports.
To reconcile accounts receivable trial balances with the general ledger control accounts each month and to ensure accurate ageing.
To process invoices / folios promptly and to render interim and monthly statements and follow up letters on a timely basis.
To maintain one up-to-date alphabetical &039;open accounts&039; file for joint use by both Account Receivable and the Credit Manager.
To answer clients&039; queries relative to invoices promptly, professionally and courteously.
To ensure that the posting of invoices and settlements in up-to-date and the payments are correctly aged.

Yêu cầu công việc

• Hard working, able to work under immense pressure and in a very fast paced working environment.
• Dynamic, innovative and self-motivated.
• At least 1 year experience as the relevant position at 4 or 5 star international hotel/resort.
• Good health, mature and pleasant personality and very neat appearance.

Quyền lợi

- 100% phí phục vụ. Hỗ trợ phí phục vụ trong giai đoạn tiền khai trương khách sạn.
- Annual Bonus as per the hotel&039;s policy.
- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Tree Groups as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BT&039;s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- 100% salary in probation time.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Tree như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;...
- Uniform is provided as the hotel&039;s policy.
- 100% service charge. Having service charge in pre-opening time.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- 02 duty meals per working day.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- 100% lương trong thời gian thử việc.
- Housing allowance as the hotel&039;s policy.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Tree vận hành.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- 45 working hours per week, 02 days-off per week.
- Attend frequently training courses of the group.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Tree group.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-11-30 17:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account Receivable Officer - Mã tin đăng: 3070492. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

ANGSANA QUAN LAN - HA LONG BAY RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế Toán Tổng Hợp, Chăm Sóc Khách Hàng, Kế Toán/Kiểm Toán
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây