Admin Assistant Cum Receptionist

CÔNG TY TNHH SAINT-GOBAIN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nhà Bè, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Receptionist
- Receive all kinds of letters, dispatches, parcels, etc., which are delivered to the departments.
- Provide company forms (both hard copy and soft copy)
- Create and display slides/video on TV every day
- Welcoming guests to the company in a professional way.
- Switchboard management: Receive incoming calls, provide information or transfer to relevant departments. Make sure the transmission is always working properly.
Administration
Ordering/Booking
- Order lunch for training sessions, meetings, welcome guests.
- Order flowers/fruits as departments&039; request.
- Booking air tickets, hotels, cars for internal employees and Group&039;s guests
- Manage orders for pantry, namecard, stationery, etc.
Payment
- Managing the annual administrative budget and budget plan for the new year.
- Ensure monthly payments accuracily and timely (pantry, travel expenses, telephone, stationery, office rental, etc.)
- Create PR/ PO/ Good Receive on the system for all departments.
Office management
- Ensure office facilities are always in good working.
- Manage and keep the company&039;s seal in accordance with regulations.
- Working with the building management on fire protection issues / Deploying building announcements, guest registration, refrigeration systems, etc.
- Manage Housekeeping Staffs to ensure the office is always professional, clean and tidy.
- Organize 5S audit activities for office regularly.
Others
- Other tasks as Line Manager&039;s request.
- Support for employee engagement activities (Women&039;s day, Chrismas, etc.)
- Visa for employees on business trips and Group&039;s guest.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education/ Học vấn:
Bachelor degree with major in Human Resources, Economics, English, etc.
Experience/ Kinh nghiệm:
Fresh graduate or 1 year experience
Skills & Ability/ Kỹ năng:
Good communication skills (English is preferred), fluently.
Agile and willing to learn
Ability to design/edit video/create content is an advantage.
Good customer mindset
Good problem solving skills, creative, dynamic

Quyền lợi

Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Phụ cấp
Nghỉ phép năm
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Tăng lương
Du Lịch

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 00:30:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Assistant Cum Receptionist - Mã tin đăng: 4259909. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lilama 10 Tố Hữu, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây