Admin Executive

CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Oversee office operations, including the maintenance of office supplies, equipment, and facilities, Happy Lunch arrangement,...
Ensure a clean, safe, and efficient working environment.
Process financial documents such as invoices and reimbursements, while coordinating with accountants on related financial matters.
Assist in planning and executing special projects and events.
Budget preparation and expense tracking.
Manage the day- to- day administrative tasks: Document handling, scheduling, office management, financial tasks, support and management,...
Coordinate with HR for internal events, training sessions, staff meetings, and employee engagement activities.
Collaborate with external vendors and the Building Operations team to manage office maintenance, supplies, and services, ensuring smooth daily operations.
Perform other tasks as assigned by COO.
Assist in onboarding new employees and managing employee records.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu ứng viên

Passionate about event planning and organization.
Ability to work independently and as part of a team.
Enjoy providing support to teammates and caring for others
Strong organizational and time management skills.
Ability to handle multiple tasks and prioritize effectively.
Bachelor’s degree in Business Administration, Management, or related field.
Excellent verbal and written communication skills.
Minimum 2+ years of experience in an administrative or executive assistant role in a IT company size 200+
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

Plus:

Strong verbal and written communication skills in English
Legal background.

Quyền lợi

Annual leaves: 12 days per year
Competitive salary based on experience and qualifications
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company’s policy
Treatment: annual health check- up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3- month salary (based on your devotion and business efficiency)
Lunch meal + Parking fees provided.
Holiday bonus & Company trip
Remote working days: 12 days per year

Why you’ll love working here

Join a dynamic team to design and develop high- performance E- commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Collaborative and supportive environment
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Learn product- thinking and customer- centric mindset.
Flexible working time: Morning: 8:00 am- 12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am) Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm).
Professional and creative office view
Young and passionate colleagues

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 17:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Executive - Mã tin đăng: 4640797. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên/ Có Kinh Nghiệm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây