Admin Intern (Paperwork) - Fulltime

CÔNG TY TNHH HIIP
Mức lương
3 triệu
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES
According to the assignment from Business development Manager, you’re expected to participate in activities that contribute to delivering company’s services to acquired clients. The activities include but do not limit to:
Follow up with paperwork, quotation & payment
● Source, connect, propose suitable vendors to provide quotation for services such as: designing, seeding, content writing,...
● Tracking due payments and taking needed actions to clients when the payment is overdue.
● Be responsible for the on- time paperwork (campaign report, liquidation, invoice, contracts, quotation) according to templates provided by the manager.
● Other requirements from the Business Development Manager (sourcing potential leads, designing files, basic tasks in account management, etc)
Report to Business Development Manager
Attend occasional client meetings (offline or online) and provide meeting notes afterward
REQUIREMENTS
Skills

Communication: know how to use communication tools like emails, google chat, viber, zalo
Basic design skills: know how to design files, and presentations at a basic level.
Paperwork handling: know how to use Microsoft Office, and organize files, folders, and information.
Task management: know how to organize assigned tasks and get tasks done by importance & deadlines.

Mindset:

Enjoy marketing, preferably social and influencer.
Details oriented in everything you involved.
Get things done mindset, a high level of ownership in your assignments.
Eager to learn, not afraid to ask questions, and persistent to reach targets, even in difficult situations.

OFFERS
Perks & benefits
● Food & Drink at the office
● Company Trip & Teambuilding Activities
● Other functional Support
● Performance review
● Female Friendly Policy
● Endless Personal Growth Opportunity
World- Class Company Culture
● Sustainability
● Ownership
● Innovation
● Understanding
● Persistency
LOCATION AND WORKING TIME
● Working time: 9:00- 18:00, from Monday to Friday
● Location: 240 Nguyen Dinh Chinh, Ward 11, Phu Nhuan District, HCMC

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-04 12:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/08/2025
Hình thức làm việc
INTERN
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Intern (Paperwork) - Fulltime - Mã tin đăng: 5150321. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Admin intern

CÔNG TY TNHH HIIP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job